Archive for November, 2008

never summer

Posted in photography, snowboard with tags , , on November 30, 2008 by zs

haha ! śnieg wciąż tu jest !

dsc_3341-copy

…i da się jeździć …po drzewie

dsc_3545-copy1

ps poprzednie zdjęcie zostało wymoderowane, bo mi się nie podobało.

Advertisements

w oczekiwaniu na lato

Posted in photography, places with tags , , on November 30, 2008 by jędruś

jako ze zbyszek zaprezentowal juz zime w pieknym stylu, ja dla przeciwwagi postanowilem przypomniec dlaczego lato jest spoko, bo 3 mies po koncu lata mogliscie juz zapomniec.

pies-letnik

psy w lecie chętniej pozują

panoralato

latem mozna zanurzyc stopy w baltyku i nie zmarznac

letni-targ

w lecie mozna kupic ksiazki na dworze, a sprzedaja je rozneglizowani panowie

lato

latem pada deszcz i zamiast zasp snieznych jest duzo bezpłatnych kąpielisk

frelato

psy lubią lato. polują wtedy na żaby. żaby polują na koty

sllupato

latem CHWDP. hmm..zimą tez. no dobra no.

dorian na zakręcie

Posted in photography, snowboard with tags , , , on November 29, 2008 by zs

kuku-na-zakrecie

dorian skakał sobie dzisiaj (patrz 28.XI) na zakręcie na bk. dorian wyjaśnił miejscowych pro skierów z nartami z polsportu i tylko dzięki temu udało nam się odzyskać baterie do lampy pozostawione w celu ich naładowania w lokalnej chacie u góralki, której źle z oczu patrzy.

żabie dziękuję za czapkę kolorową. dorian czapki nie dostał.

las park zimową porą

Posted in photography, snowboard with tags , , , , , , on November 27, 2008 by zs

dsc_2779-copy

dzisiaj udałem się z kolosem na juliany. kolos przycinał drewno, ja kartę w aparacie. wyszło co widać. wielkie dzięki dla kubka za udostępnienie desek do testów. nowy polski wyrób wprost z beskidów sprawił się wyśmienicie !

minipost

Posted in fashion, music, people, photography, portrait with tags , , , , , , , on November 27, 2008 by jędruś

minipapierosek1

mini, jak sama nazwa wskazuje, porusza się minirowerem, ale wkrótce przesiądzie się na mini kupera.

ale nie takiego lansiarskiego a la kasia”beza”cichopek, tylko orginałke sprzed lat. bo mini wie, co dobre.

minimejkap

miniimejkap

minijutub

mini mieszka w stolycy, a w stolycy, jak sama nazwa wskazuje – miejsc do parkowania mini => mini kuper sie mini nada, bo ma mini kuper.

miniparty u minimarty/ z prawej minicwaniak

minipartyminicwaniak1

w krainie czarów

Posted in people, photography, portrait, snowboard with tags , , , , , on November 24, 2008 by zs

w-krainie-czarow

77 project

“zima znow zaskoczyla drogowcow”

Posted in miscellaneous, report with tags , on November 23, 2008 by zs

zima-zaskoczyla-01

wislanka wieczorowa pora… znaczy sie przed chwila.