SEAT Altea Freetrack – test czytelników

Niedawno ukazał się nowy numer magazynu firmowego SEATa – “Emoción und Technik”.

emocion-und-technik

Byłem odpowiedzialny m.in. za przygotowanie materiału o teście czytelników :] Testerami byli m.in. Asia i drnk4130.  Oto co powiedzieli o aucie:

powiedziala-asiaNa początek zaznaczę, że na co dzień poruszam się typowo miejskim autem. Przy pierwszym kontakcie nabrałam więc nieco dystansu – Freetrack to naprawdę spory samochód.Po przejechaniu przez centrum miasta szybko okazało się, że moje obawy były bezpodstawne – dzięki sporej powierzchni szyb i wysokiej pozycji za kierownicą, widoczność w każdą stronę jest po prostu świetna. Fantastycznie działa wspomaganie kierownicy – zupełnie zapomniałam, jak dużym autem manewruje! Podoba mi się wnętrze z mnóstwem schowków – każda kobieta wie, ze schowków nigdy za wiele. Poza tym przestrzeń w środku zdaje się być nieograniczona. I jeszcze ten ogromny bagażnik! Rewelacja! Nie mogę też nie wspomnieć o designie tego auta. To że jest dyskusyjny to fakt, ale mnie osobiście przypadł do gustu.

dsc_2572sdsc_2561s

powiedzial-ww
Podniesiony prześwit, 170 konny Diesel z wysokim momentem obrotowym [350 Nm – przyp. jdrq], elektronicznie sterowane sprzęgło Haldex… Auto już na starcie sporo obiecuje, ale wiedziałem, że dopiero ucieczka od równego asfaltu pozwoli mi stwierdzić, ile to wszystko jest warte. Seryjne siedemnastocalowe alufelgi wyglądają, i owszem, bardzo atrakcyjnie, ale to przecież nie jest element poprawiający własności w terenie. Tym bardziej zaskoczył mnie sposób, w jaki Freetrack wdrapał się na potężną hałdę. Żadnego nerwowego zachowania,czy uślizgu opon, które z terenowymi niewiele przecież mają wspólnego. To z pewnością zasługa dopracowanego systemu przeniesienia napędu ze sprzęgłem Haldex, które wykonuje swoją robotę w pełni automatycznie. Jest to o tyle ważne, ze w normalnych warunkach szosowych napędzana jest tylko przednia oś, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.

dsc_2730ssdsc_2736sss1

tapetas

Zdjęcia wykonano na zlecenie Novimedia CP www.novimedia.pl

20 Responses to “SEAT Altea Freetrack – test czytelników”

  1. O Boze, ale masz brode hahahahaha :> cos dodal bym wiecej np jak nie cierpie nowych samohodow, ale ta broda zdekoncentrowala mnie pieroońsko

  2. auto wypaśne, zdjęcia też, gazetka też:)

  3. czy rosja jest fajna ?

  4. rosja jest fajna i nie mów inaczej dopóki tarcza antyrakietowa nie stanie na swoim miejscu:D

  5. sir CHAR cza bedzie zaczac mowic jak stanie…ale ja nie o tym nie o tym !

  6. o to to to

  7. ej, mozecie sie uspokoic? nikt nie chce tu czytac o rosji;/
    za to o brodzie w/w chetnie :]

  8. zostawcie yetiego, tzn wojciecha w spokoju!
    Kurde Andrzej, choc nie chce to musze cie pochwalic! Wez no sie wez za te robote konkretnie, bo juz mi sie podoba zeby ozywic te smutne gazety motoryzacyjne w tym smutnym jak p…a miescie! :D
    kip goin czekam na kolejne testy, i ciesze sie ze stronka zaczela isc w dobrym kierunku, dzial fashion dzieki mlk, extreme sports dzieki zs no i motoryzacja dzieki AC!! no i najlepsze komentarze w miescie czyli komentarze moje :D pozdrawiam Asie i Drinka ;) drink drank drunk :D

  9. 80-200/2.8 rules man ! my older bro did a great job and still doin’ ! keep it real !

  10. sturm und drnk!

    kolejne testy w drodze Bartoszu + dzieki za mile slowo :]

    70-200 VR – thnx bro! you’re pro!

  11. jejeje

    fajne zdjęcia, brudny taki, dobrze mu tak, temu seatu :)

  12. ach! jak super sa te hałdy!!! szkoda, ze suburban Andrzeja jest zepsuty!:(

  13. szkoda :( fajnie dawał rade na alpach :)

    oko odpadło temuemu :P

  14. a ja myślałem ,że Drnk to taki niewinny rowerkowy Don Cichote ….

  15. Nie ma to jak Fiat, np Sienna czy czerwone Bravo :), pozdro dla Leszka :)

  16. prosze tu nie uprawiac reklamy! ; ) (przyp.administratora)

  17. yo Miki!
    ostatnio namierzylem Siene z 4 rurami! zrobilem nawet zdjecie, ale komórką, a mi tu nie wolno zamieszczac zdjec z komorki, bo mnie zwolnią ;(
    pozdro dla Leszka! ;] ciekawe czy nas czyta:)

  18. miko_novi Says:

    moze czyta, a moze nie… :) barca 3:1 z mallorca !

  19. sluchalem transmisji w radiobarsa ziom! info z pierwszej reki :]
    swietnie zaczeli nowy rok, oby tak dalej!

  20. milesdavis Says:

    ej zdjecia spox, modele spox
    tylko kto by kupil auto z prószkowa????

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: