SEAT Altea Freetrack – test czytelników

Niedawno ukazał się nowy numer magazynu firmowego SEATa – “Emoción und Technik”.

emocion-und-technik

Byłem odpowiedzialny m.in. za przygotowanie materiału o teście czytelników :] Testerami byli m.in. Asia i drnk4130.  Oto co powiedzieli o aucie:

powiedziala-asiaNa początek zaznaczę, że na co dzień poruszam się typowo miejskim autem. Przy pierwszym kontakcie nabrałam więc nieco dystansu – Freetrack to naprawdę spory samochód.Po przejechaniu przez centrum miasta szybko okazało się, że moje obawy były bezpodstawne – dzięki sporej powierzchni szyb i wysokiej pozycji za kierownicą, widoczność w każdą stronę jest po prostu świetna. Fantastycznie działa wspomaganie kierownicy – zupełnie zapomniałam, jak dużym autem manewruje! Podoba mi się wnętrze z mnóstwem schowków – każda kobieta wie, ze schowków nigdy za wiele. Poza tym przestrzeń w środku zdaje się być nieograniczona. I jeszcze ten ogromny bagażnik! Rewelacja! Nie mogę też nie wspomnieć o designie tego auta. To że jest dyskusyjny to fakt, ale mnie osobiście przypadł do gustu.

dsc_2572sdsc_2561s

powiedzial-ww
Podniesiony prześwit, 170 konny Diesel z wysokim momentem obrotowym [350 Nm – przyp. jdrq], elektronicznie sterowane sprzęgło Haldex… Auto już na starcie sporo obiecuje, ale wiedziałem, że dopiero ucieczka od równego asfaltu pozwoli mi stwierdzić, ile to wszystko jest warte. Seryjne siedemnastocalowe alufelgi wyglądają, i owszem, bardzo atrakcyjnie, ale to przecież nie jest element poprawiający własności w terenie. Tym bardziej zaskoczył mnie sposób, w jaki Freetrack wdrapał się na potężną hałdę. Żadnego nerwowego zachowania,czy uślizgu opon, które z terenowymi niewiele przecież mają wspólnego. To z pewnością zasługa dopracowanego systemu przeniesienia napędu ze sprzęgłem Haldex, które wykonuje swoją robotę w pełni automatycznie. Jest to o tyle ważne, ze w normalnych warunkach szosowych napędzana jest tylko przednia oś, co przekłada się na niższe zużycie paliwa.

dsc_2730ssdsc_2736sss1

tapetas

Zdjęcia wykonano na zlecenie Novimedia CP www.novimedia.pl

21 Responses to “SEAT Altea Freetrack – test czytelników”

  1. O Boze, ale masz brode hahahahaha :> cos dodal bym wiecej np jak nie cierpie nowych samohodow, ale ta broda zdekoncentrowala mnie pieroońsko

  2. auto wypaśne, zdjęcia też, gazetka też:)

  3. czy rosja jest fajna ?

  4. rosja jest fajna i nie mów inaczej dopóki tarcza antyrakietowa nie stanie na swoim miejscu:D

  5. sir CHAR cza bedzie zaczac mowic jak stanie…ale ja nie o tym nie o tym !

  6. o to to to

  7. ej, mozecie sie uspokoic? nikt nie chce tu czytac o rosji;/
    za to o brodzie w/w chetnie :]

  8. zostawcie yetiego, tzn wojciecha w spokoju!
    Kurde Andrzej, choc nie chce to musze cie pochwalic! Wez no sie wez za te robote konkretnie, bo juz mi sie podoba zeby ozywic te smutne gazety motoryzacyjne w tym smutnym jak p…a miescie! :D
    kip goin czekam na kolejne testy, i ciesze sie ze stronka zaczela isc w dobrym kierunku, dzial fashion dzieki mlk, extreme sports dzieki zs no i motoryzacja dzieki AC!! no i najlepsze komentarze w miescie czyli komentarze moje :D pozdrawiam Asie i Drinka ;) drink drank drunk :D

  9. 80-200/2.8 rules man ! my older bro did a great job and still doin’ ! keep it real !

  10. sturm und drnk!

    kolejne testy w drodze Bartoszu + dzieki za mile slowo :]

    70-200 VR – thnx bro! you’re pro!

  11. jejeje

    fajne zdjęcia, brudny taki, dobrze mu tak, temu seatu :)

  12. ach! jak super sa te hałdy!!! szkoda, ze suburban Andrzeja jest zepsuty!:(

  13. szkoda :( fajnie dawał rade na alpach :)

    oko odpadło temuemu :P

  14. a ja myślałem ,że Drnk to taki niewinny rowerkowy Don Cichote ….

  15. Nie ma to jak Fiat, np Sienna czy czerwone Bravo :), pozdro dla Leszka :)

  16. prosze tu nie uprawiac reklamy! ; ) (przyp.administratora)

  17. yo Miki!
    ostatnio namierzylem Siene z 4 rurami! zrobilem nawet zdjecie, ale komórką, a mi tu nie wolno zamieszczac zdjec z komorki, bo mnie zwolnią ;(
    pozdro dla Leszka! ;] ciekawe czy nas czyta:)

  18. miko_novi Says:

    moze czyta, a moze nie… :) barca 3:1 z mallorca !

  19. sluchalem transmisji w radiobarsa ziom! info z pierwszej reki :]
    swietnie zaczeli nowy rok, oby tak dalej!

  20. milesdavis Says:

    ej zdjecia spox, modele spox
    tylko kto by kupil auto z prószkowa????

  21. I believe this is an attention-grabbing blog that contains fantastic topics. Have you heard about PunchFlix ? It’s this really awesome streaming service that has original content and it also shows other programs throughout the world. It’s planning to have some of the famed TV series and motion pictures that we all would definitely enjoy. Not exclusively that, but it is also planning to offer films on demand which signifies that we are able to enjoy whichever show or film anytime we want. PunchFlix is also planning to have movies and TV shows in different foreign languages. All we have to do is search for it on the web or download the mobile app. punchflix.com

Leave a comment