Archive for May, 2009

Orlen Monster Jam 2009

Posted in cars, places, sport with tags , , , , , , , , , , , , , , , on May 31, 2009 by jędruś

Orlen Monster Jam

panorama_na_stadion

Wczoraj na Śląski przyszło ponoć 41 tys. ludzi. WTF?!

sofaPorządku tradycyjnie doglądali panowie z katowickiego klubu Sofa.

Monster_jam_skleja

Orlen Monster Jam

Było nieco przaśnie, ale i wesoło. Wpadła ekipa Rurka, był Batman. Pośród panów kierowców była jedna kierowczyni – MadUSA, która miała nawet sporą grupę fanów (!). Verva spadla na dach, ale pomoc nadciągnęła, bo nawet w Polsce jazda na dachu po zwycięztwo wyglądałaby głupio. Sympatyczny był samochód Backward’s Boba, który miał karoserie ustawioną tył na przód.Aaa! A ten 4kołowiec wmontowany miał silnik z helikoptera i był to NAJGŁOŚNIEJSZY POJAZD jaki kiedykolwiek widziałem/słyszałem!!!

bart_odradzaNie wiem jak to sie nazywa, ale jest spoko.

skok_bandzioremW czasie zawodów okazało się, że w przywiezionym ze szrotu Żuku znajdują się 3 mezczyzni.

vervaaaa_championTym skokiem (salto w przód) Verva zapewniła sobie Mistrzostwo Śląska. Tak to juz jest w naszym kraju, że zawody zwykle wygrywa organizator.

Advertisements

antychryst

Posted in sport with tags , , , , , , on May 29, 2009 by zs

zniesmaczony seansem, z którego przed chwilą wróciłem, dodaję to zdjęcie ze specjalną dedykacją dla mojego sąsiada po lewej. porno-zdjęcia z przedstawienia wkrótce.

patryk nose manual

patryk, nose manual

FC BARCELONA vs. MANCHESTER UNITED ……………. 2:0 – Barça zgarnia wszystko!!!!!!!!!!!!!

Posted in photography, places, report, video with tags , , , , , , , , , , , , , , , , on May 28, 2009 by jędruś

barca zdobyla puchar 021

Niewyobrażalne stało się faktem.

Barça zdobyła 3 trofea w jednym sezonie.

Barça jest w tej chwili bezsprzecznie najlepsza.

A tak pewnie wygląda w tej chwili w centrum Barcelony…

barca zdobyla puchar 029

barca zdobyla puchar 015sbarca zdobyla puchar 026 A jutro wieczorem , gdy zawodnicy przylecą już z Rzymu przejazd z Pucharem ulicami miasta a potem fiesta dla Socios na Camp Nou… W 2006 zwycięstwo na ulicach Barcelony świętowało ok. 1,5 mln ludzi. Jutro pewnie zmieści się 2 mln.

Zaraz po meczu jest całkiem super, bo można się cieszyć na relaxie.

Później całe miasto wylewa się z barów i wszyscy kierują się w górę La Rambli w kierunku ujścia tej słynnej ulicy do Pl. Katalońskiego – tam świętuje się wszystkie sukcesy klubu.

Jestesmy w oku cyklonu. Trzeba uwazac na race rzucane pod nogi i na ok 30-40 piłek do nogi i kosza, kopanych jak najwyzej w gore. Na szczescie zaliczylem tylko 2 główki. Bolalo. Ale co tam..

Powrót do domu trwał ze 3 godziny, ale cóż to był za powrót ;)

més que un club!


pingyao

Posted in photography, places with tags , , , , on May 27, 2009 by zs

pole ryzowe copy

zielony 02 copy

zielony 03 copy

The Car is on Fire … I Filip też!

Posted in cars, music, photography, video with tags , , , , , , , , , on May 26, 2009 by jędruś

filip_rozpala_ogienFilip rozpala ogień…

filip_gasi_ogienFilip gasi ogień…

clio_is_on_firea samochód i tak w ogniu, czyli the car is on fire, czyli (chyba) pierwszy raz polska muzyka na sepART! czyli WOW. czyli <wow>

FC Barcelona mistrzem 2009! Czekamy na środę!

Posted in photography, places, sport, video with tags , , , , , , , on May 25, 2009 by jędruś

FC Barcelona ma mistrza! Puchar Króla zdobyła już wcześniej. jest pięknie. zresztą ten film mówi wszystko!

jeszcze piękniej może być tylko w środowy wieczór, jeśli ogramy MU. 3mac kciuki!

czekamy na powtórkę z 2006 i takie obrazki…

barca zdobyla puchar 117PS. dzieki kempolskiemu za udostepnienie aparatu na tamten wieczor, bez niego nie byloby nic!

sprawa ulotki

Posted in people with tags , , , , on May 25, 2009 by zs

DSC_4139 copy s

buzek na wydziale copy