odnaleziono 50 złotych!

siema. szedlem dzis przez rynek w kato i potknalem sie o ten banknot. jesli to kogos z was to prosze sie zglosic do kancelarii bloga po odbiór.kasa1

Powyższa fotografia przedstawia banknot pt 50 złotych. ponoc zdjecie Kazimierza NBP wzieło z szaterstoka ;/

13 Responses to “odnaleziono 50 złotych!”

  1. Mowilem ci Ziecik B ogol wąsy bo przypał walisz, prawie Pani popoludniu wypadla z okna w koszulce z teranowy, i majtach z tryjumfu, a teraz cieplas sie polamal pod Zenitem…

  2. fajny skaner macie w robocie

  3. no mój no, pisałam wczoraj zapłakana, że zgubiłam stówę, a że wiało niemiłosiernie, to z Poznania do Katowic trafił i zubożał ;(
    bank=not
    ban=knot
    ba=nkn=ot
    b=anknot

    no dobra, stawiam Wam piwo, Jdrq jesteś odpowedzialny za wdrożenie piwa w życie :)

  4. Za Wasze zdrowie i ja pije i do roboty:):) Koniec rozczulania sie nad soba.

  5. no to mlk musi podzielic sie z Emu :) a co do piwa, to ja nie pijam, ale sok marchewkowy zawsze :)

    skaner domowy zsie! przestal dzialac jak zaczalem skanowac banknot 500 eurowy :( wybuch nastąpil i nici z drukarni :(

  6. gdzie piniądze są za laaaaaaaaaas!!!?

  7. a cos Ty robil w lesie? W lesie pracujesz?

  8. za las oddam CI Filipku jutro, 20 zyli :) Filip to ma klawe życie!

  9. Moje Moje Pieniądze ODDAWAĆ GNOJE !!

  10. […] 676 posts (better than 666), post with the biggest number of comments, and surprisingly – post with the biggest numer of views :-) (thanks to google of […]

  11. […] Reviews Roidsmall Reviews Roidsmall Reviews Roidsmall Reviews Roidsmall Reviews Roidsmall Reviews Roidsmall Reviews Roidsmall Reviews Roidsmall Reviews Roidsmall Reviews Roidsmall Reviews Roidsmall Reviews Roidsmall […]

Leave a comment