java kava

java kava w szczyrku to niezly lokal, mozna napic sie przyzwoitej kawy, zjesc camembert bez sera lub inne bardziej powazne dania i rozlozyc zmeczone spacerem gorskim nogi na super pufiastej sofie… jednoczesnie laczysz sie z netem, sluchasz dobrej nuty i patrzysz na lokalne wzgorza! polecam!

java-kava1

dsc_8397-copy

21 Responses to “java kava”

  1. szkoda ze to nie makdonald, bo frytek z maka pewnie tam nie ma.
    ale i tak wyglada fajnie :)
    pozdro Zuzka!

  2. FRYTKI Z MAKA NAJTANIEJ NA http://WWW.EBAY.DE POZDROWIENIA ZUZANNO I ANDRZEJU I ZBIGNIEWIE I WAM WSZYSTKIM….

  3. No nic widze ze Zuza zasypia wypatrujac jakies nowe Wasze fotki z sesyjek,no ja tez zaczynam:) Wpadne do Was jak cos fajnego stworzycie znowu:)

    Pozdro!:)

  4. Katiu, tzn Aniu Wasilewsko, daruj sobie..

  5. odradzam !!niemiła atmosfera i dorogo :) ale za to polecam najlepszy Kebab w miescie miła atmosfera i tanio ;]

  6. Ile Ci dali za reklame? ;]

  7. fajnie żółtopomarańczowo :]

  8. dali mi dozywotnie darmowe espresso ! ;]

  9. Lubie wartosciowe rzeczy,nie patrze na cene,
    nie lubie niemilej atmosfery dlatego juz nie bede wpadac:)
    Pozdro:)

  10. jednak kogos przekonalem :) a Zbych ja Ci moge dac darmowe dozywotnie mleczko do kawy ;]

  11. aaaa, wlasnie zauwazylam, ze to gorne zdj zostało podmienione!!!
    wczesniej ekran komputera byl zupelnie bialy!!!
    czyzby oszustwo Zbyszku czy badasz spostrzegawczosc gosci bloga?:)

    pozdro dla zuzki:)

  12. jak dla mnie bomba ! :)

    asiu, to byl test na najbardziej spostrzegawczego i oddanego goscia ! wygralas! dostaniesz wlepe ‘i love this blog, this blog loves you!’ ;)

  13. haha czary jakies :)
    Ale Asia faktycznie dała rade! musze to powiedziec publicznie!! cmokzato!:*

  14. yeah yeah yeah!!!

  15. uff.zbyniu,uratowales sytuacje…

  16. szakirka Says:

    Obiecana Zuza bez CZAPY! supcio!

    pozdrowienia, Zuzanko!:)

  17. Ładne przekręty tutaj sie wyczynia, panie Zbigniewie ;)
    Czapy nie ma, bo zimy nie ma. Pzdr Szakirka!

  18. A Ty sie Kuku znasz, jak Ty nawet w szczyrku nie byles ;)

  19. Zuziu, jedyny przekret to brak sera w camembert bez sera ;)

  20. aaaa japa kapciu :*

  21. Anonymous Says:

    byłem tam!
    fajny lokal z cudnym ogródkiem.Pyszne jedzenie.Miła obsługa!!!
    Polecam wszystkim!!!!!!!!!!!!!!!TYLKO BĄDZCIE MILI!!!!!!!!!!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: