dorian na zakręcie

kuku-na-zakrecie

dorian skakał sobie dzisiaj (patrz 28.XI) na zakręcie na bk. dorian wyjaśnił miejscowych pro skierów z nartami z polsportu i tylko dzięki temu udało nam się odzyskać baterie do lampy pozostawione w celu ich naładowania w lokalnej chacie u góralki, której źle z oczu patrzy.

żabie dziękuję za czapkę kolorową. dorian czapki nie dostał.

26 Responses to “dorian na zakręcie”

  1. Podoba mi się. Przytulna miejscówka:) ale Kukułce nie do twarzy z powagą :P Dawasz Dorian!

  2. znam doriana przystojniaczka :]

  3. dorian lepiej by wygladal gdyby zalozyl gogle. ej a zauwazyliscie, dorian dokladnie jak mateo kreci jezykiem podczas jazdy ? jezyk w prawo na kontrrotacje

  4. gogle są nie potrzebne bo ma oko sokoła a myślę, że językiem to on tak specjalnie robi żeby było sexi !!

  5. czarna mamba Says:

    No… Na takie fotki mogę se patrzeć…extra

  6. oj ty ty, masz coś do polsportów? były i są bardzo wporzo!:)

  7. dorian czapke dostanie..i co mi tu wypominasz!!

  8. no dorianowi czapka by sie przydala bo ten czarny szalik ktory przerobil na nakrycie glowne nie jest elo… btw mam do sprzedania swietne google anona meskie…

  9. Widzisz dostane czapkę od super dziewczyny i to lepszą niż Ty hehe fajnie , że to są moje gogle :/

  10. Anonymous Says:

    doooooooorian kiedy bedziesz z tymi wloczkami na awfie?? jestem super dziewczyna?! jaram sie!

    a zbychu masz jakies moje fajowksie foto z beczki??

  11. cos tam jest… przesle ci. pozdro

  12. hehehe raczej ze super ;) przekaże przez Zbyszka włóczki ;] a może będziesz kiedyś jeszcze na BK?

  13. bede ja tam praktycznie mieszkam od 2 sezonow na tym bk!!
    no nie wiem czy zbychowi mozna przekazac ta wloczke, moze jej nie bedzie chcial dac potem mnie, bo nie bedzie chcial zebys tez mial czapke :) heheh a bedziesz na batutach??

  14. moznaby zrobic pokrowiec na polsporty dla asi…

  15. hehehe pewnie miał by taki zamiar …ale mogę Ci wyslać przez pocztę ;] bo na batutach raczej mnie nie bedzie bo ja jestem dorian z Łodygowic :D

  16. no co Ty z lodygowic miejscowosci kufli no i teraz doriana…aha wiesz co to nie wysylaj, tylko mi powiedz kolory jakie chcesz ;)

  17. dziękuje Zbyszku za propozycje pokrowca, bardzo się cieszę nie będę musiała dziergać!
    chyba jesteś zorientowany co jest na lansie, ale jakbyś zapomniał to zajrzyj do Dzikusów, ostatnio byli na ciurtex gletcher i wiedzą co wypada założyć, a co nie, żeby obciachu nie było!
    http://dzikusy.wordpress.com/2008/12/01/na-wypasie-fotoreljajszyn-frok-gleczer-ciurtex-von-himalajsbach/

  18. hmmm po długich namysłach i wielu nie przespanych nocach chciał bym cała niebieską ;]

  19. Ale mu powiedzialas Asik:D: 5
    A gdyby ktos chcial Zbychu, Rychu czy inni chcetnie udziele “Lekcji stylu”
    Pozdro “na pelnej zajawie” od “Dzikusow”!!

  20. bedzie cala niebieska!! do odbioru za tydzien na BK! tak mysle, ze dam rady, zobaczymy czy mi sie uda z czasem, ale jak by co to na bank masz u mnie niebieska czape ;)

  21. To się bardzo cieszę !!:Dhehe..ponoć śnieg ma być do przyszłego tygodnia to też powinienem być ;]i walić i przewracać beczkę :d

  22. dziekuje Asiu za rade, na pewno nie skorzystam :)

  23. Zbyszku fajnie ze się nie odzywasz :/

  24. no jak to jak to przeca przemawiam caly czas… pamietam o tobie dorian :*

  25. ale jak pisze do Ciebie przez komunikator zwany gadu-gadu to milczysz Twoje zachowanie jest karygodne!!

  26. aaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahbuahuahaua

Leave a Reply

