never summer

haha ! śnieg wciąż tu jest !

dsc_3341-copy

…i da się jeździć …po drzewie

dsc_3545-copy1

ps poprzednie zdjęcie zostało wymoderowane, bo mi się nie podobało.

12 Responses to “never summer”

  1. nie no nie no no …

  2. Tez widzialem jak ktos probowal jezdzic po drzewach. Bylo to na trasie bielsko-katowice….tyle, ze jemu to na dobre nie wyszlo!! HA HA i snieg tez tam byl:D:D

  3. sHalOne z wAs Purtki xDDD

  4. annalozanna Says:

    no tak.. calkiem niezly ten free tree ride! :)

  5. angel moved out and the way it went leaves no doubt…. tyz kocham zime …ide spac, wesolych andzejkow Andrzejku

  6. czyms Ci chyba podpadłem Eugenie bo juz nawet zyczenia imieninowe wpisujesz mi w poscie Zbyszka :D

  7. spoko panowie, spoko :)

  8. hehe na trasie bielsko-katowice niejeden jeszcze na drzewie bedzie szukal sniegu jak ludzie sie nie opamietaja w tej … dobra, mialem skonczyc na slowie opamietaja kropka

  9. Wczoraj na trasie sopotnia-żywiec mijałem pana co jechał na drewnianym wozie ciągany przez kunia. Wóz jak wspomniałem był z desek i też był mocno ośnieżony, miał cztery koła i zapewne śmierdział nawozem. Jazda na drewnie, po drewnie, z drewnem, po drewno, w drewno jest ostatnio bardzo trendy !!!

  10. tak zwłaszcza kanios lubi jeździć w drewno… krawędzią deski ;)

  11. Ma się las się wyjaśnia :)

  12. Kolos lepiej się przyznaj iż to twa STARA jechała tym wozem :)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: