ROK MAMY…

… czyli pierwsze urodziny sepARTystów!!!

Rok temu o tej porze trwała nerwowa gg-konferencja.  Zbyszek zgłębił już wcześniej cały wordpressowy know-how, zdjęcia do pierwszych postów szykowaliśmy już od paru dni. Byliśmy gotowi do startu, brakowało tylko nazwy… nim do niej doszliśmy padło chyba z 200 propozycji! Ostatecznie wybraliśmy najgorszą i tak powstali…

www.separtysci.com

Nie wiesz kim są separtysci.ką? Read it zią!

nasze_pierwsze_interwju_hahahe

Wywiad przeprowadził DJ Nutz –  serdeczne pozdro ziom!

Nim się zupełnie rozpłaczę, powiem jeszcze parę słów. Przez ten rok wydarzyło się wiele pięknych i niezapomnianych chwil. Pewne jest, że ten blog pomoże nam do nich jeszcze nie raz powrócić. Dlatego w tym jakże dla mnie wzruszającym momencie chciałem serdecznie podziękować naszemu BLOGU za to, że jest ciągle z nami, że nigdy nas nie zawodzi, że gdy my śpimy on zawsze pozostaje czujny.

BLOGU – KOCHAM CIĘ i CIESZĘ SIĘ, ŻE Z NAMI JESTEŚ!

A dla MLKa, ZSa i JDRQa dedykuję tę pieśniczkę:

25 Responses to “ROK MAMY…”

  1. pierwszy po mlk !

  2. sto lat:)

  3. ostatnia

  4. ostatni będą pierwszymi mini :)

    Gratulacje i sto lat!!! bosz, jak dobrze, że jeszcze komuś się chce…

  5. a ja w srodku i wiecznej poczytnosci zycze !!
    bo o poczytalnosc to juz chyba za pozno ;)

  6. oj nie jesteś mini ostatnia!;)

    sto lat!

  7. pierwsi będą ostatnimi

  8. szakirka Says:

    toz to juz rok!!!
    dobrze pamietam poczatki bloga, jak to Jeden z jego Tworcow molestowal swoich znajomych i kazal wchodzic na http://www.separtysci.com. Ja, na przyklad, na poczatku robilam to niechetnie, ale w pewnym momencie bez przymusu zaczelam zagladac, zagladac, zagladac… i chyba stracilam nad tym kontrole, bo aktualnie to moje “zagladanie” podchodzi pod uzaleznienie… teraz nie wiem czy sie smiac czy plakac ;P
    zatem, zycze powodzenia na 2roczek, ktory wlasnie sie zaczal… zeby dobra passa WAS nie opuszczala, a sukcesy rosly. mam nadzieje dalej podziwiac wasza prace nad tym blogiem:)
    Serdeczne pozdrowienia, przesylam ja-maly Szaki-ziom.

  9. pat-o-logue Says:

    uroczyste, ceremonialne “podzro od brata”.

    (z zyczeniami)

  10. A ja mialem przyjemnosc byc na urodzinowym lunchu :) pozdro !! :)

  11. chłopskie jadło i prosty klimat ….

  12. a Filipek sie sie zjawiaia jak jwst wygodnie ..

  13. Greckie jadlo i niebanalny klimat

  14. do Miko 23 mnie te żtu nikrt nie lubi a jestem ;)

  15. to był taki zarcik of cours!!!!

  16. ale patolo bojqzmk tio iałoi bbyc ciiin

  17. dzieki za mile słowa:) pozdro dla Szaki za rozpi/a-sanie się :)
    Filip nutz niewatpliwie ma rację, Mikiemu dzieki ze zrobil krotki filmik, ktory bedzie jedyna wspolna pamiatka z tego dnia – plany byly piekne, ale czasu zabraklo. pozdro dla Eugena – naszego tajemniczego wielbiciela ;)))

    POZDRO DLA BRATA!
    pozdro dla Asi, Karoli, Emu, k8e, mini i oczywiscie mlk i zs’a :)

  18. No dobra juz nie bede taka i ja cos naskrobie!!

    Wysokich lotow !!! Jeszcze wyzszych niz te poprzednie!!!:)

  19. oczywiście .że jestem Waszym wielbicielem traktujcie to jako aksjomat ,a to że czasami piszę głupoty …. by the way where’s my little crying angel ?

  20. sto lat zycze rowniez ja! niestety z opoznieniem, ale nie wszyscy maja staly dostep do internetu ;) pzdr dla trójcy

  21. danke w imieniu trojcy przenajswietszej! buzi :*

  22. Razem z Wami wiosna przyszla!!!!!:) Teraz mozna sie nia radowac:)

    Oczywiscie ze uwielbiam tu wpadac:)

  23. dodałam posta!dodałam posta!
    juhuuuuuuuuuuu

  24. drnk4130 Says:

    wszystkiego najlepszego!

Leave a comment