let’s all hug a tree… then cut it down to make snowboards!

ronin snowboards

dsc_8642-copy

dsc_8656-copy

“let’s all hug a tree… then cut it down to make snowboards”

untitled-21

sebastian czerniawski, rafał dyakowski

dsc_8906-copy

parking utrzymany elegancko

untitled-11

mateusz kusznierewicz, krzysztof warzecha

untitled-1

wiosna za balkonem

18 Responses to “let’s all hug a tree… then cut it down to make snowboards!”

  1. dorianus Says:

    bardzo udany wypad !!!! mistrz wrzut :*

  2. jakim to obiektywem ?

  3. 7.5-150/2.8

  4. kiepskie szkło jakies..
    mi sie podoba ten nowy nikkor 1-1000mm f/0.95 –
    tak zwane oko ważki zmixowane z okiem wściekłego byka, czyli
    Butterfly Effect of the Raging Bull’s Eye! booooooom!

  5. tak, nowy nikkor wymiata… zbudowany jest z 124 soczewek ulozonych w 15 grup z czego az 20 sa zbudowane ze szkła ES, a trzy ostatnie maja kształt asferyczny, dzieki czemu zostal on calkowicie pozbawiony winietowaniu niskodyspersyjnemu!! boooom!!!

  6. ej mozesz juz??? :D

  7. Zly sen.Kazdemu sie moze zdarzyc,ale za oknem wiosna.Wystarczy
    tylko wyjsc,a rzeczywistosc kolorow nabierze.:)

  8. jaki zly sen ? o czym Katiu do mnie rozmawiasz ?

  9. zdjęcie z parkingu wygląda jakby zrobił je spadochroniarz, przez te sznureczki i kąt chyba :) fajny ten obiektyw, yyy znaczy świetne zdjęcia ten zs robi! :))

  10. Emu, niepotrzebnie sie poprawiasz – to wszystko przez ten superobiektyw!
    ZS obiektywnie przyzna Ci racje :D

    pozdro Katia :)

  11. szakirka Says:

    nooo naprawde miooodzio!

  12. Chcialam napisac ze tych u gory zdjec bardzo nie lubie pomylily mi sie posty.

  13. Chcialam napisac ze tych zdjec bardzo nie lubie.Pomylily mi sie posty.

  14. ja tez tych zdjec nie lubie!

  15. a ja przeciwnie jak zwykle zaprzeczę: P
    zdjęcia są fajowe i rybie oczy też są fajowe :*

  16. ja tez zaprzecze. podobają mi się!

  17. Mi tez:) całkiem sympatycznie wygląda te błotko ;) biedne te snowboardy łamiące się :( Dorian, chodzą ploty po wsi, że golisz czoło i robisz corka :P

  18. Panie zakrecony proponowal bym zawarcie swojej japy hyhy

Leave a Reply

