Geneva 2009 – International Motor Show

Witam po przerwie.

panorama

Nie było mnie chwilę, bo wybyłem na targi samochodowe do Genewy. I powiem krótko – dla kogoś, kto tak jak ja, od małego bawił się resorakami, zbierał “turbówki”, katalogi, prospekty itd pojechanie na taką wycieczkę to prosty sposób, by trafić do szpitala bez klamek. Naprawdę wpadłem tam w amok – latałem między samochodami, non stop robiłem zdjęcia (pobiłem swój rekord – zrobiłem ich niemal 1000 w ok. 7 godzin), a na sam koniec zupełnie bez świadomości wsiadłem do nietego busika, który zamiast rzucić mnie na nieodległy parking – wywiózł mnie za miasto :( Ale mimo to było pięknie, a chwile, w których siedziałem w RR, AM, czy Bentleyu – bezcenne…

flyingspur_dbs_phantomtak tak, wiem, ze to dziecinada, ale co poradzę :)

4dziubki1dupka4 dziubki i jedna..pupa. ale za to czerwona :] Zobaczcie jak pełny uśmiech ma ta Kajenka :D chlopakom z Mansory nie brakuje dobrego samopoczucia!

a teraz parę portrecików…

gtb-599-fiorano

f-430-scuderia-f1gran-turismo-y-quattroportelambof1i coz.. mozna wlochów nie lubic (ja ich osobiscie nie trawię), ale uczciwie trzeba przyznac, ze ich samochody są ekscytujące.

nie zmienia to faktu, ze najwieksze wrazenie wywarł na mniej meisterstuck produkcji angielskiej…

one77one77_1one77_3

projekt One-77 nie jest jeszcze skonczony. szyby byly przydymione, wnetrze jeszcze nie istnieje. wiadomo tylko, ze bedzie to najsilniejszy Aston w historii, bedzie wyprodukowany w limitowanej serii 77 sztuk, z ktorych kazda ma kosztowac 1mln euro/dol/zł/funt

i to by bylo na tyle. pierwszej częsci relacji:P

PS. pozdrowienia dla Mattiasa, Lothara i Nikolausa

+ podziękowania dla Zbysia za 10mm!!!

49 Responses to “Geneva 2009 – International Motor Show”

  1. Miko_novi Says:

    DANKE

    JAAAAA

    DAS IS EIN SUPPPPPAAAA Aston Martin !

  2. No to sluchaj! dobre jest to felari czerwone, pojechali grubo z vejronem,co niee. ale jak dla mnie kajen rozdupia z tym pyskiem;D jak sie tak zajarales to musisz koniecznie pojechac na Techno Classica Essen we kwietniu zdaje sie… tam dopiero maja fury! i nie jakies z cartonu czy innego kevlaru. tylko z prawdziwej blachy!!!pozdro 125p

  3. Aston się ewidentnie ucieszył z faktu że znajdzie się na separtystach :D
    zresztą kilka innych aut też tylko Morgan coś zezuje i jakiś wystraszony;]

  4. pat-o-logue Says:

    ale straszsznie duzo samochodow!

  5. kajen jest faktycznie zabawny :)) i mowiac szczerze nie jaram sie radosną tworczoscią panów od tuningu (z małymi wyjątkami np dla brabusa), dlatego do Essen raczej sie nie wybiore :P poza tym nie uwazam, by kevlar był zlym materiałem :(

    a aut duzo bo to targi samochodowe ziomus :)
    Wo est Eugen??

  6. neo chwast Says:

    Wow, ale miazga :)

  7. filip 1 mlody Says:

    nie widzicie że to garaż mojego starego?

  8. ło ciup ale swiatlokolory ! fotki w pytke ! grill i wloty astona miazdza!

  9. szakirka Says:

    o pierniku! nooo to niezle widoki miales!!! tylko te panie mogly byc bardziej atrakcyjne…;|

    a z kevlaru to ja mam glowice do pojek zrobie:)

    pozdro Sępy!

  10. Panie były atrakcyjne Shaki! o nich bedzie osobny post – nie boj zaby :P
    podobnie to widze jak Ty Zbyniu – astona zrobili miazdzącego!

  11. Anonymous Says:

    te 4 dziubki to jak rekiny wygladaja:D

    a jeśli tym paniom lamborghini siega do bioder/pasa to Tobie Jedrek chyba do kolan, wiec raczej bys sie nie zmiescil?:)

  12. hmmm to wczesniejsze to bylam ja:) nie wiem czemu anonim mi sie wlaczyl:)

  13. filip 1 mlody Says:

    dziwi mnię dlaczego wystawili astone bez wnętrzaa???:)

  14. bo to jeszcze nie jest wersja produkcyjna. na razie pokazuja samo zewnętrze, sprawdzają reakcje ludzi, badają zainteresowanie projektem. b mozliwe, ze pod tymi blachami jeszcze wiele rozwiązan takich jak silnik, czy uklad przeniesienia napędu tez jeszcze nie są gotowe. takie cuda to normalna praktyka wsrod wielu producentow.

    do Asi: zmiescilbym sie, bo sie zmiescilem ;] i powiem tyle – lambo sucks – z miejsca kierowcy nie widac nic w zadnym kierunku :)) poza tym trzeba sie silowac z drzwiami – nie to co w RR Phantomie, gdzie wystarczy nacisnąc knefel i ciezkie drzwi zamykają się zupelnie same :)

  15. Zdjęcia klasa mój drogi, a i zauważyłem że wysławiasz się mniej żulowsko niż kiedyś ;) A AM miazga, czytałem że ma szanse mieć podobne osiągi do Veyrona, a wizualnie najlepszy.
    Pozdr dla braci!!!

  16. …..a silnik, który stoi w tle między dwoma Lambo , mógłby stać w moim przedpokoju. Jaram się!!!!

  17. no panie ;]

  18. Powiem wam że ładnie sie świecą te samochodziki..ciekawe jak to jest , pewnie tez bym zwariowal. Ale wiecie jak ostatnio na lotosie zobaczylem duzego fiata kolor turkus. Ladnie zachowany. Az mnie scisnelo za serce.
    :(

  19. das ist eine gute Idee mein Freund!! dieser Motor ist sehr schoen!
    a sie swiecą auta, bo kazde jest czyszczone doslownie co parę minut! JAAA!

  20. filip 1 mlody Says:

    a bartka nie kojaże czyżby to ten co ze mną byl w hinter i na hellu??

  21. …szczegolnie,ze na techno classica najnowszy pojazd ma min. 25 lat… tuningu od groma tam maja…

  22. nie musisz sie od razu obrazac synek ;] przeczytalem techno essen i “classica” mi sie zjadlo – wyobrazilem sobie napalonych niemcow i felgi na poczwronym rancie :) a pomylic sie mialem prawo, bo w essen odbywaja sie tez targi tuningu;/ a ze Ty mlody gniewny, to nie podejrzewalem o zamilowanie do klasykow ;] pardon – my bad.

  23. Filip 1 mlody Says:

    Wogule czemu ten blog nie jest o autach. jak patrzę na ilość komentarz w poście wyzej to mnie dziwi z poco wogule ktoś się trudzil wstawieniem tego postu

  24. ten ktos to kolega pietro wyzej

  25. skoro wywolujesz mnie to odpowiedzi w taki sposob zbysiu to rozumiem ze zgadasz sie z filipem mlodym.
    ja poniekad tez uwazam ze blog powinien byc tylko o autach, a wszystkie posty z liczba komentow ponizej 7 powinny byc usuwane po tygodniu

  26. Miko_novi Says:

    A Ja uwazam, ze jest za malo modelek, i fajnych dup….. :)

  27. Zgadzam się z miko_novi’m pamiętajcie że modelki i fajne dupy są ….. fajne . A uważam moim skromnym zdaniem, że posty o autach też są fpyte !!!!!!!!
    Pozdr

  28. e tam gadosz glupoty jedrula ;)

  29. jdrq, zdjecie z maserati… pan z ulicznych katowickich kawiarni bedzie musial kupic nowe quatroporte !!!!

  30. No spoko jdrq! Mlody cialem,stary duchem,nie obrazam sie co niee! Tylko poczulem sie zlekcewazony,bo mi do tuningu daleko. Wiec pozdrawiam. No i apeluje o porzadek na blogu – moja propozycja to fury i dupy w stosunku… 1:1 oczywiscie.pozdro quattroporte…quatroporte.kłatroporte

  31. czterodrzwiowe no proste nie rozdrabniajmy sie…

  32. scislej – 4drzwi

  33. cholerny scislowiec

  34. filip 1 mlody Says:

    mim zdaniem(jeżeli sie liczy) ten blog powinien być o autach desce,fajnych dupach(bo bez tego to nikt tu by nie zaglądał oprócz mnie) i fajnych fotach

  35. dyskusja czysto akademicka…

  36. mijalem dzis naszego katowickiego maseraka 4drzwiowca.
    miki – dobrze zesmy se wyjasnili ;] ja w sumie przeca wiem ze masz gust samochodowy, bo w koncu poznalismy przy 480 turbo ;]

    a dyskusja akademicka to cos w czym dawno nie bralem udzialu :D chetnie bym sie wlaczyl, ale chyba juz sie skonczyla

  37. disco480 pozdro bez sciemy. przeca to brzydki fur;[

  38. miki nie gadaj, tylko mowisz ze to brzydki fur i ze ty lubisz brzydkie fury a tak naprawde civic jest ladniutki ;)

  39. jezeli nie miniesz chudzielca w katowickim maseraku bedac w centrum to znaczy ze nie byles w centrum !

  40. a mi sie podobalo jak zidane wyjebal maseratiemu…. ;O ;] ;[ ;* ;/ ;D

  41. mini kupery są najlepsze i tyle powiem

  42. nie bo pincetki!

  43. jezeli nie miniesz chudzielca w katowickim maseraku bedac w centrum to znaczy ze nie byles w centrum ! :D:D:D
    to CI sie udalo zbychu :D

    a zeby miki nie klocil sie z mini – bedzie wkrotce i pincetka i mini :)

  44. bedzie minipincetka ?!

  45. annalozanna Says:

    byles i nas nie odwiedziles?!

  46. annalozanna Says:

    trzeba bylo siedziec w tym busie i pewnie do AnnyLozanny bys zajechal! :)

  47. bedzie minipincetka :)

    a odwiedzic Lozanne chętnie bym odwiedzil, ale nie moja to wina ze targi w genewie :( jak jeszcze mi kiedys bedzie na targi dane pojechac to bede wiedzial ze nie musze sie bac tego ze wsiade w nie ten bus co trzeba :) pozdro dla LozAnny i Pana E.!!:)

  48. Mr E ain’t no visit us… :(

Leave a comment