Kryzys ekonomiczny vs. Rumbarak Obameiro

ruega11

Dziś w szkółce niedzielnej temat o dużym ciężarze gatunkowym.

Kryzys ekonomiczny przybiera coraz to większe rozmiary, a Obama zdaje się nic sobie z tego nie robić!

Zdjęcia te wykonałem 23 stycznia, czyli aż 3 dni po zaprzysiężeniu nowego prezia i jak sami widzicie – sytuacja miast się poprawić, staje się coraz trudniejsza. Yes, we can?!

ruega22

10 Responses to “Kryzys ekonomiczny vs. Rumbarak Obameiro”

  1. heh,wiem co to za manifestacja;)

  2. Miko_novi Says:

    Po zaprzysiezeniu Baracka, polecam fajny klimatyczny film…. Romper Stomper, yes we can!

  3. tytul filmu brzmi jak by to miala byc lekko glupawa komedia z benem stillerem ;]

    a Carla skad wie co to za manifestacja?;>

  4. ten film wcale nie jest fajny ani klimatyczny. :(

  5. Miko_novi Says:

  6. ta słyszałam ten pochód…widziałam nawet głowe biednej świnki którą nieśli zeby nie wiem co zamanifestować : (

    JDRK – ja nie wiem czy Ty chłopie wiesz że za reklame na moim blogu płaci się miliony , tak więc prócz ciasttka wiszisz mi teraz 1000 000.

  7. hahaha widać mój zasrany parapet: ]

  8. haha:D troche widac :) tylko trzeba sie dobrze przyjrzec :P

    tera tak mysle ze moglimy sie na pochodzie spotkac :) mielismy dosc blisko ;]

  9. nie widac ;/

  10. widać kurde meduzo błotna:P

Leave a comment