choose one from five. (1,99 zł only!) or take 5 for just 9,95 zł.

poki walentynkowa VIVA! jeszcze w kioskach, spieszę z informacją, że znalazla sie w niej sesja autorstwa naszego Kempola. Produkcję sesji ogarnął Mikolaj Jaźwiecki, Mini oczywiscie pieknie pomalowala, a Gilbert zadbał o fajny wyczes i wyczesane ciuszki. Zaś poniższy backstage zaspiewałem ja, jarząbek jędrek.

oto dwie z pięciu(!) okladek biezacego numeru.

don’t worry – niezaleznie od tego, którą wybierzecie, w srodku i tak natraficie na SESJĘ OLGI FRYCZ autorstwa Martina Kaempschena, dawniej znanego jako Kempul.

Zdjęcia Martina możecie obejrzec m.in. w emipkach, salonach RELAY, w dobrych sklepach, w złych Zabkach oraz w kioskach Ruchu.

Jesli preferujecie elektronike, to KLIKAAAAAJCIE TUUUU. A jesli to lubicie (LIKE) i chcecie o tym powiedziec -> TUUUUU.

A skoro juz o sesji z Olgą mowa, to nie mogę nie wspomniec o filmie, w którym bohaterka tejże ostatnio zagrała.

Chodzi oczywiście o “Wszystko co kocham”. Dla mnie to najlepszy polski film ostatnich lat. I w ogole jest to naprawde solidny kawał dobrego kina, ze swietna gra całej plejady mlodych, wczesniej nieznanych mi aktorów (podkreslam slowo “aktorów”, a nie gwiazdeczek rodem z pudelka), bardzo dobrą muzyką, fajną pracą kamery, dobrymi dialogami bez zadęcia i sztucznosci… Ot, WCK daje nadzieje na to, ze polskie kino nie umarło! Naprawdę polecam!!!

And now let’s get back to backstage pictures…

Zdjęcia Marcin Kempski/ILIKE-PHOTO.COM
Asystent fotografa + backstage Andrzej Cieplik/ ILIKE-PHOTO.COM
Stylizacja Michał Gilbert Lach/BOHOBOCO
Makijaż Paula Dźwigała/ROUGE BUNNY ROUGE
Produkcja Mikołaj Jaźwiecki/ ILIKE-PHOTO.COM
Współpraca Szymon Machnikowski

4 Responses to “choose one from five. (1,99 zł only!) or take 5 for just 9,95 zł.”

  1. MISTRZ!

  2. zapomniałeś dodać ,że w obydwu numerach Zbyszek odpowiadał na ogniście trudne pytania!!!! (check the front cover left down below)

  3. pięknie zatłoczyliście:D

  4. pat-o-logue Says:

    pozdro i wielkie bratulacje

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: