fake frozen trees

pojechałem. niedziela. spokojna droga. kierowcy niedzielni i sobotni. chociaz troche strasznie sie spieszylem (co potwierdza zdjecie na ktorym widac jak pięknie wyprzedzam superszybkiego mercedesa eselesa)…

…musialem na chwile przystanac. moją uwagę przykuły drzewa. były jakies dziwne. podszedłem bliżej i okazało się, że w tej częsci kraju (nazwy nie zdradzę!) rosną drzewa, które przed mrozem chowają się w specjalnej otulinie. Watch the fuck??!!

dopiero patrzac z bliska utwierdzilem sie w przekonaniu, ze warto bylo sie zatrzymac. zwroccie uwagę na gre swiatła na galeziach MMM!

Potem ruszyłem dalej. jak tak sie ruszalem to w miedzyczasie zrobilo sie ciemno i nie zebym tak wolno sie ruszal, ale zima jest i jakos tak wyszlo. w kazdym razie gdy znow dojechalem do miejsca z wyewoluowanymi drzewcami… ZNOW MUSIALEM SIE ZATRZYMAC. tym razem stanely przede mna grozne i wielkie makarony z zupek VIFON!

Po chwili podszedl do mnie groznie wygladajacy pan, ktory powiedzial, zebym sobie poszedl, bo to jest plan filmowy filmu Obcy, a to nie są zupki VIFON tylko kokony, z ktorych Obcy sie wykluwali i ponoc kokony do dzis dzialaja i co pewien czas jakis obcy sobie stamtam sie wykluwa ale to bylo 30 lat temu to juz nikt tego nie pilnuje i tak juz jest ale chodzic tam nie wolno.

UCIEKŁEM ILE SIŁ!

THE END.

2 Responses to “fake frozen trees”

  1. wiem gdzie to i moja starsza tez wie

  2. pat-o-logue Says:

    moze wrzucisz muchowitz albo doline 3 stawuff w scenerii zimowej? moze rozalie albo morgi?

Leave a Reply

