good luck :)

To zdjęcie pojawiło się niedawno na mojej stronie czyli www.zbigniewszarzynski.com… (taka kryptoreklama lub też wymóg reklamodawcy) …postanowiłem jednak dodać je i tutaj z racji tej, że przed Zuzką kilka startów w Pucharach Europy (Zuzka widoczna na załączonym obrazku, trzyma deskę firmy Apex prawie tej samej długości co Jej wysokość,  pozdro dla sponsora). Załoga separtystów trzyma za Ciebie mocno kciuki! Good night and good luck!

9 Responses to “good luck :)”

  1. good luck:)

  2. powodzenia rzecz jasna ;)

  3. 3momy za Ciebie dziołszka!!!

    3separtysty
    3maja
    kciuki3
    pogryzajac3psy
    i
    uciekajacprzed3psami! ;]

  4. Ja oczywiście też 3mam kciuki za mojego Smyka :P

  5. powodzenia !! wyjasnienia ! do wi dz en ia ! porobienia ! zgaszenia ! spelnienia!

  6. annalozanna Says:

    ano i od naszej 3! :)

  7. powodzenia

  8. No raaczej,że powodzenia! Zajedź ich tam piekna!!! :*

  9. dziękuje, a właściwie nie dziękuje chyba ;) trzymajcie, trzymajcie! z pewnościa się przydadzą :) pozdrawiam! :)

Leave a Reply

