SŁODYCZE zgarnął… DJ NUTZ // witamy po przerwie

Na wstępie chciałem rzec, że witamy po (prawie 2-tygodniowej) przerwie… Przerwie spowodowanej tym, że członkowie sepARTysci.com CREW weszli niedawno na głębokie fale dorosłości, która pochłania większość ich czasu. Tyle słowem wstępu. A teraz ad rem…

Filip NUTZ wygrał konkurs rozpisany 22 września na łamach bloga. Jako jedyny bezbłędnie nazwał wszystkie 7 gorących premier frankfurckich targów samochodowych. Na nagrodę przyszło mu nieco poczekać, ale sam przyznał, że było warto. Zresztą zobaczcie sami:

Był to już DRUGI konkurs na naszym blogu, w którym nagroda padła łupem chytrusa nutza! A tak cieszył się, gdy wygrał po raz pierwszy: CLICK!!!

A tak wyglądał, gdy kosztował łakocie za drugim razem:

Bieżcie przykład z Filipa i bieżcie udział w naszych konkursach – tu nic nie jest ustawiane, tu po prostu zawsze wygrywa Filip :)

9 Responses to “SŁODYCZE zgarnął… DJ NUTZ // witamy po przerwie”

  1. Holaaaaaaaaa

  2. moosiatko Says:

    ejj za dobrze mu tam z Wami… :(

  3. ja też wygrałam ciacho z kofi heven i paczkę fajek i jakos nie dotarły do mnie Jdrq !!!!!!!!!

  4. mini, jak bedzie troche spokojniej to na pewno skoczymy, ale poki co jestem na 12. piętrze i atakują mnie tygrysy!!! :)

    @moosiatko – jemu nie jest za dobrze, jemu jest w sam raz temu nutzu.

  5. mini nie martw sie, mnie tez zostala przyobiecana nagroda pocieszenia w powyzszym konkursie i tez nic a nic!!!

  6. @ mini et asia: Bieżcie przykład z Filipa i bieżcie udział w naszych konkursach – tu nic nie jest ustawiane, tu po prostu zawsze wygrywa Filip :)

  7. bossa i nova Says:

    Drodzy czytelnicy niniejszego bloga,
    myślę,że fakt wygranej Filipa jest zupełnie nieistotny na tle innego,cennego spostrzeżenia.A mianowicie spójrzcie na paznokcie u lewej dłoni tego szczęśliwca..Filipie,może polecisz nam salon piękności,w którym można uzyskać efekt paznokci o kształcie wielokątów?Wnioskuję,że półokrągłe są już passe..

  8. dobrze, że jędrek wybielił wszystko to co miałem pod paznokciami

  9. a ile za uszami czyszczenia bylo ło ho ho hoooo merry xmas!

Leave a Reply

