Duke Nukem 3D był z Katowic.

4 Responses to “Duke Nukem 3D był z Katowic.”

  1. Bardzo, bardzo, bardzo podobają mi się te zdjęcia! A tytuł posta obudził we mnie wspomnienia z dzieciństwa! Najlepsza gra ever :P
    P.S. pierwsza!!!1 hihihi

  2. A czy Ty przypadkiem nie jestes za MałaMI, zeby tak starą grę pamiętac?:P

  3. pf, pf… oczywiście, że nie :D nawet miałam ulubione plansze: zoo i 2 forty :D

  4. Ojoj, gdyby tak zdążyć przed 18, byłby dodatkowy efekt piękniuśnych lampeczek po lewej, na oknach banku..
    Strasznie mi się podoba. Mam sentyment do tego budynku:]

Leave a Reply

