short weekend in triple city // BIRDS

13 Responses to “short weekend in triple city // BIRDS”

  1. zakochałam się w tej mewie!

  2. pat-o-logue Says:

    ej bro, super foty!

  3. uczta dla oka :)

  4. zgadzam sie z przedmowca:)

  5. …to fakt. dawno nie widziałem zdjęcia, które tak bardzo by mi się spodobało… od razu zacząłem sprawdzać, i… n’d700 rulez + 24 bity przetwornika… ech, pozazdrościłem!!!

  6. …oczywiście nie sprowadzam zdjęcia tylko do techniki, lecz przestrzeń barw zmiotła mnie z krzesła..! a ujęcie – mistrz. Gwoli jasności.. ;)

  7. moje kochane Trójmiasto… tak blisko żeś był i nie powiedział? skandal…

  8. skoro nie powiedzialem, to skąd wiesz, że byłem, hę?
    poza tym tak dawno tu nie komentowalas, że myslalem, że juz nie masz internetu, co z kolei implikuje fakt, ze myslalem, ze i tak nie mam jak sie odezwac.

    @wojtek – slyszalem ze dzwonili do Ciebie z cbś w sprawie pracy ;>

  9. 2 jdrq,
    …dobrze, że nie z abw, bo wtedy bym się załamał ;)

  10. Słonko, domyśliłam się. taki zwierzęcy instynkt czy coś.
    na próżno twe tłumaczenia. też dawno u mnie nie byłeś.
    w sumie to foch.

  11. @jdrq zaglądam po weekendzie szukając Twojego epokowego posta siejącego zamęt i spustoszenie, a tu takie rozczarowanie :]

  12. I highly enjoyed reading this blogpost, keep up posting such interesting articles!

Leave a Reply

