trochę tęsknię za latem

20 Responses to “trochę tęsknię za latem”

  1. oooo ja tez tesknie:(

  2. to pięęć ! ;(

  3. nie młoże być! jak w zeszlym roku walczylem z jesenią o powrót lata to zes mi napisoł “never summer”.. starzejesz sie “zwielkigniew” ;]
    ale ja za latem tez tesknie (czemu niebawem dam upust moim postem;/) wiec tez przybije 5!

  4. nooo… ja trochę też… :*

  5. :*

    nie dam sie sprowokowac ;P

  6. i chciałabym sobie posiedzieć na takiej ławeczce i kawę wypić, ojjjj

  7. daj pan pokoj..zobacz co sie za oknem dzieje… nie dobijaj takimi fotkami ;] …kiedy jakies “pifko”?

  8. no jak zaprosisz i postawisz to mysle ze zawsze, tylko ja poprosze marchewko-japkowe :]

  9. I love your pictures, they are so beautiful…

  10. soupa! yo! zapraszam na do mnie :) jakis robot sie znajdzie co zrobi taki wyrafinowany sok…

  11. no co pan jakieś skoki na tych deskach wcześniej wrzucasz jak tęsknisz. Jo tysz tensknia i mom nadzieja że w zimie tysz tocy usmiechnieci z Zuzią bydziecie. pozdr dla brata

  12. oh mein got, sa rozne formy tesknoty ;) bydemy, bydemy!

  13. Howdy Robyn ;) what’s up? how is it going in canada ?

  14. …no to pojechałeś po bandzie… z tymi widokami i temperaturą, którą da się wręcz odczuć..
    “666” = devil? …no wszystko się zgadza.

  15. Grzegorz Lato Says:

    oto jestem

  16. pat-o-logue Says:

    rowerek, omlecik nad jeziorem, kawucha na autobanie, krotkie baty – to jest to. asia, zbikbzik – 5!

  17. huuurrraaaa Pan Lato !

  18. u mnie wczesna jesien, wiec jeszcze tak nie tesknie.
    ale zdjecia sa super!!!

  19. Zbych ale Ty masz duza glowe :O

Leave a Reply

