whooohoo !

Dzisiaj rano obudzili mnie przemili starsi państwo. Pukając do drzwi mojego mieszkania, starszy Pan radośnie wypowiedział : “Gaazowniaa!”…  Zawór okazał się szczelny, ale Pan poradził mi, żebym uciął rurę w ogóle i następnym razem na jego “Gaazowniaa!”, mam odkrzyknąć “Mam uciętą rurę” i iść spać dalej… “Ależ snowboard!” powiedziała starsza Pani na widok schnącej, stojącej na środku pokoju deski. “To 37 cali?” … “32” odpowiedziałem. “Też chcemy kupić nowy telewizor, zadowolony Pan jest?”

…i skoro już tak rano jestem na nogach coś na rozruszanie. krokiem elvisa podążam do kuchni na kawę, pozdro

6 Responses to “whooohoo !”

  1. dobrze, że nie chcieli poogladać jakiegoś filmu żeby przetestować ;)

  2. haha dobrze , ze nie zapytali czy mieszka tu jakis cwaniak:P

  3. dobrze wiedzieli, ze jedyny cwaniak na dodatek naduzywajacy alkohol juz dawno sie wyniosl ;P

  4. jakas aluzja do mnie?:P

  5. taaak! wygrales tygodniowy pobyt w pensjonacie izabella w wisle!

  6. to jest gdzies blisko skoczni? a moze domu Adama M. ? jak tak to extra

Leave a Reply

