tu berlin

berlinskie metro

berlinskie muzeum wieża telewizyjna w berlinie

muzeum żydowskie

berlin

na ulicy w berlinie

vw transporter ice van

brama brandenburska

kreuzberg berlin china

muzeum techniki w berlinie wieżowiec w berlinie

19 Responses to “tu berlin”

  1. to jest Berlin, ktory kocham!!! super zdjecia ZS!!!

  2. ta Siegessaeule!!!!!!!!!! Nike jakby właśnie zstąpiła z niebios!! tak właśnie wygląda zwycięstwo! wprawdzie opisałeś to jako BT …ale szczęśliwi ci którzy nieświadomi ;)

  3. swiadomi swiadomi. popelnione w celach reklamowych. pozdro :)

  4. po prostu wunderbar! :)

  5. Hej, byliśmy z aparatami w tych samych miejscach- czy w tym samym czasie? Ciekawe. Ja sie przewinąłem przez berlin z giwerą w weekend, który właśnie minął- fajnie się zgrało

  6. jest pałer zbyniu! na wypassie!

  7. w tym samym regionie w takim razie i w tym samym czasie :)

  8. suuuper klimat!!!

  9. jeszcze chcialam dodac, ze niesamowicie podoba mi sie zdjecie z roza i rowerem! w ogole jakos tak malo niemiecko jest na tych zdjeciach:)

  10. tak, w dzielnicy, gdzie mieszkalismy tez bylo malo niemiecko ;) zdjecie z rowerem jest chyba moim ulubionym z tej wyprawki.

  11. bo Berlin jest wlasnie w takim klimacie. :)

  12. rower i kwiaty wygladaja jak na las ramblas w barcelonie! ale berlin bynajmniej nie jest w takim klimacie :( jest surowy i betonowy – ale to tez moze byc kul!

  13. to zalezy kaj zes byl w Berlinie.

  14. Super foty, zachecajace na weekend pazdziernikowy, bo mam dylemat gdzie – Vienna, Praga czy Berlin i Deutchland narazie przoduje!

  15. hm, vienna fajno na rowery, prater o tej porze bydzie pikny… a w berlinie malo drzew i tak piknie nie bydzie ;)

  16. dokladnie! berlin to beton! malo kwiatow i malo drzew hyhy

  17. Osobiscie uwielbiam Berlin, dobre szoty chlopy :D

  18. annalozanna Says:

    Berlin Berlin wir fahren nach Berlin! no pojechaloby sie bo Berlin boskim miastem jest! i te zdjecia..

  19. Super zdjęcia! jutro jadę do Berlina i mam nadzieje ze tez uda mi sie coś tak fajnego przywieźć. :)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: