Trofeo Joan Gamper – FC Barcelona 2009/2010 + OGŁOSZENIE

TREŚĆ OGŁOSZENIA:

Spostrzegawczy pewnie zauważą, ze zerżnąłem OD Zbyszka pomysl na podpisywanie zdjec. Tak, to prawda. Jednak mam po temu bardzo istotny powód! Otoz w rozmowach z wieloma mniej stałymi (są tacy! na pochybel z nimi!) bywalcami tej strony okazało się, ze w ich głowach panuje błedne przekonanie, jakoby to Marcin robił zdjęcia samochodom, ZS czy jdrq focił modę, a zdjęcia z Alp są w ogole tak dobre, “ze chyba sciagamy je z netu”. Nie moi drodzy, to net ściaga je od nas. A konkretnie od Zbyszka. OGÓLNIE chodzi więc o to, byscie WSZYSCY mieli swiadomosc, ze sepARTysci to blog TRZECH NIEZROŚNIĘTYCH GŁOWAMI CHLOPCOW. Tyle.

Camp Nou trofeo gamper 95 565 personas_vol1Camp Nou photo zdjęcie

19 sierpnia 2009 r., Camp Nou, spotkanie towarzyskie w ramach Turnieju Joana (Dżoana) Gampera, pierwszy mecz Zlatana Ibrahimovica w barwach blaugrany.

Dygresja: Joan Gamper, a właściwie HANS Gamper – Szwajcar, któremu wszyscy zawdzięczamy założenie najlepszego klubu świata, czyli FCB. Zabawne, że ten romatyczny klub został założony przez gościa co na imie miał Hans. Koniec dygresji.

Towarzyski towarzyskim, ale niemal 96 tys. fanów zasiadło na trybunach. Pomiędzy nimi Asia, którą po długich namowach przekonałem do zobaczenia meczu z trybun. I przy okazji apel do wszystkich dziewczyn – nie odmawiajcie swoim chłopakom/przyjaciołom/kochankom wspólnego wyjścia na mecz Barsy – to jest naprawde COŚ! :] Prawda Joanno?!

Zasiedliśmy (z braku laku i z powodu kupna biletu na 5 min przed rozpoczęciem meczu) niemal na koronie stadionu (tak stromo, że asiny lęk wysokości dał o sobie znać!), ale i tak nic nie mogło zepsuć nam dobrych humorów. Nawet to, że dokładnie nad nami znajdował się sektor fanów City. Tyle słowem wstępu. A teraz już czas występu…

fc b vs_vol1

Zaraz po pierwszym gwiazdu sędzia wezwał jedenastki na środek by wyjaśnić im, ze z dwiema piłkami na boisku grać nie można.

messi_vol1

Messi stwierdził, że “w dupie ma takie sędziowanie” i poszedł na trybunę.

muchos_culesZ tym zdjęciem nie wiąże się żadna historia.

atacamosPomimo wielu takich sytuacji Barsa musiała uznać wyższość MC, który przed meczem uraczył sędziego smaczniejszą bombonierką:(

camp nou by nightChoć ma ponad 50 lat wciąż robi wrażenie. Ciekawostką jest fakt, że w pierwszym historycznym meczu na Camp Nou, FCB stanęła naprzeciw… Reprezentacji Warszawy!

PS. Wszystkim fanom FCB polecam www.discoverunknown.com – po każdym meczu znajdziecie tam jutuba z bramkami.

12 Responses to “Trofeo Joan Gamper – FC Barcelona 2009/2010 + OGŁOSZENIE”

  1. zwróć archiwum !!!!

  2. Messi jest mądry, zrobiłabym tak jak on.

  3. thank you :)

  4. wooow JdrQ wyrobileś sie jak jasna cholera , to jest prawdziwa repoterka z lekkim piórem i layout też całkiem sensowny!

  5. prawda Andrzeju! stadion robi niesamowite wrażenie!!! siedzieliśmy pod kątem 70st. więc miałam prawo być lekko zaniepokojona:) Było na tyle fajnie, że poszłabym na jeszcze jeden mecz:)

  6. pat-o-logue Says:

    przez barcelone wraca koncept. gratulejszyns.

    poza tym dzieki za info o leku wysokosci – w listopadzie bede chyba tez musial przeprowadzic sesje przekonywania plci pieknej do wjazdu na trybune gorna. musze sie dobrze przygotowac :-)

  7. dostep do archiwum niebawem bedzie platny, wiec kopiuj ile sie da Ojgen :) thank you by the way! ;]

    Asie trzymam za słowo!

    a hermano niech pamięta, że w kasie NIE MOZNA PLACIC GOTOWKĄ, ani kartą platniczą – AKCEPTUJĄ WYLACZNIE KARTY KREDYTOWE!
    a argumentem niech bedą ładne widoki, mnostwo sławnych ludzi ktorych mozna spotkac i mozliwosc wspolnego pospiewania ;] mozesz w ogole wziac gitare z kieszonkowym wzmacniaczem i intonowac przyspiewki :))

  8. Na zdjęciach od 3 do 6 są literówki. Co wygrywam?

  9. nic, przegrywasz 5 zeta;] ale brawo za spostrzegawczosc! tez to wcz zauwazylem, ale juz mi sie nie chcialo tego poprawiac :(

  10. razem z tym postem część mnie umarła.

  11. Co tu duzo mowic, wypasiona atmosfera, wypasiony stadion, wporzo foty jdrq – VISCA EL BARCA !!!

  12. ciuuup, niezle to wyglada

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: