Listen to this! vol.2 + SUPERNJUS DLA SAMOTNYCH*!

pieski_male_2_smutnayUWAGA! Wczoraj zainwestowałem w pakiet 600 SMS-ów! Jeśli więc doskwiera Ci samotność i w związku z tym odczuwasz silną potrzebę otrzymania WSZYSTKOMAJĄCEGO SMS-a poinformuj mnie o tym, a ja na pewno wyslę Ci co najmniej 2 sztuki nie chcąc nic w zamian! TAKIEJ PROMOCJI NIE OTRZYMASZ OD ŻADNEGO OPERATORA!!

Żaden operator nie pozwoli Ci tez za darmo posłuchać 2 superkawałków Blood Sweat and Tears!

* Tylko tych SAMOTNYCH, którzy mają telefon w Orencz.

26 Responses to “Listen to this! vol.2 + SUPERNJUS DLA SAMOTNYCH*!”

  1. hahaha!!! to ściema!!! nie wierzcie!!!

  2. jak Asia moze mowic ze sciema skoro wczoraj wyslalem Jej 10 sms-ow, czyli wiecej niz przez caly rok 2008? :(
    zadna sciema, zapewniam!

  3. własnie Giovanna, więcej wiary w ludzi! ;) a Jendrula pewnie mi teraz szepnie coś miłego, bo w końcu obiecał, prawda? przecież obiecał.

  4. własnie Giovanna, więcej wiary w ludzi! ;) a Jendrula pewnie mi teraz szepnie coś miłego, bo w końcu obiecał, prawda? przecież obiecałeś.

  5. ???????? wtf ??? to jakiś spisek , sie cudownie pomnożyłem aaaaaa

  6. co za chamstwo!!! znaczy sie, ze osoby, ktore sa klientami Ery, Play i innych operatorow nie dostana sms!!! czyli, ze ja tez nie dostane!
    ;(
    cholerny orange! ;P

  7. szaki, jak wyslesz doladowanie za 25 zl to napisze:)

  8. Euegen, jasne ze szepne, ale nie mam numeru:( a pomnozyles sie niczym 2×2 ;]
    Szaki – to nie chamstwo – to zwykla zacheta, zebys przeskoczyla do orencz ;] ale ma Asia slusznosc – za 25 zl to nawet bym sie na MMSa szarpnal :)

  9. mms sms nienawidzę tych pomarańczowych pakietów :(:(::(:(:(:(;99;(:(;9(:(:(:9;9(:(:( wszyscy się już z tym sadzą. :(((((( klops!

  10. Jqrde, wez mi poslij smsa!

  11. smsy od Jędruli są super ^^ sprawdziłam, polecam (jak się da to chcę jeszcze :D)

  12. a moze bys zrobil fotke naszego psiaka?:) ona jest zawsze wesola, moglbys dodawac jej zdjecie w formie mmsa jako dodatkowy pocieszacz :D

  13. Jeden komentarz, jeden sms.

  14. dwa komentarze, dwa smsy.

  15. trzy komentarze, trzy smsy.

  16. cztery…

  17. akcja lipa,nie dostalem.

  18. nie lipa, tylko napisalem, ze nie mam Twojego numeru (masz wiadomosc na Twoim blogu!)
    zobacz – inni dostali i są szczęsliwi :*

    PS. pozdro dla MałejMI ;]
    PS2. Olu – fotki psiaka robie za 300 zł + VAT + koszty dojazdu
    PS3. Neochwast to niezly wariot! :]

  19. ja jestem sam i mi jest dobrze.

  20. aaa,zapomnialem,ze mam bloga – tam to dopiero jest straszna lipa;[

  21. pat-o-logue Says:

    wyslij dziesiataka do rajchu. przeczytam znajomym.

  22. nie zrozumialem Twojego komenta :(
    alabamie nie pokaze!
    A TY miki nie zapominaj o blogu bo fajny ;]

  23. bloga chcialem zobaczyc wulcu

  24. aaaa,poza tym pewnie juz widziales,ale zdazyles zapomniec bo to megalipa;]

Leave a Reply

