U2 2009 360 Chorzow / Kosmos

U2 360 LIVE – dla takich obrazków warto było kupić bilet. Oto akcja FLAGA widziana z płyty.

u2 360 flagZdjęć sceny 360 (monstrualnego 200-tonowego pająka) wrzucał już nie będę, bo te powiedziały już wszysto: U2 360 scene 2009!

U2 dało szoł o takiej skali, że jeśli ten świat pożyje kolejnych 50 lat, to nasze wnuki będą przygotowywać o nim e-referaty na lekcje Popkultury. I nie mówię tego bynajmniej jako fan U2 (nigdy nim nie byłem), lecz jako w miarę bezstronny obserwator świata muzyki. Czy był to przerost formy nad treścią? Z pewnością taki zarzut byłby w jakiejś mierze uzasadniony, ale U2, będąc obecnie chyba najpopularniejszą grupą na świecie nie może poprzestać na zwykłej scence – konsumpcyjny świat wymaga właśnie tego, co mogliśmy zobaczyć wczoraj. Pozostaje kolejne pytanie – co podczas następnego touru? Bezpośrednia transmisja z księżyca na telebimy we wszystkich stolicach świata?

Przyznam też szczerze, że nieco razi mnie mesjanizm Bono. Nie bardzo chce mi sie dochodzić ile jest w nim szczerej troski, a ile “podpubliczkowości” – razi mnie i już. I chyba najlepszym komentarzem do tego był 9. odcinek 11. serii South Park. Być może fragment, który tu dodam jest dość drastyczny, ale przyznam, że tak mniej wiecej to odbieram:

Ale ale… Absolutnie nie chce włączac sie do chóru malkontentów, którzy totalnie dziś rano totalnie zalali forum na gazeta.pl (pewnie fani odsypiali albo jeszcze wracali z koncertu…). Mówienie, że “jestesmy bandą zakompleksionych polaczków, bo cieszy nas to, ze gwiazdor mówi, że fajnie sie mu u nas gra” jest tak samo sensowne jak wyśmiewanie sie z  kibiców piłkarskich, że są tak prostymi ludzmi, że do szczescia nie potrzeba im nic więcej ponad gola dla ukochanej drużyny. Trzeba chyba nie rozumiec emocji towarzyszących 70-tysięcznemu tłumowi pełnemu entuzjazmu, żeby silić się na tego typu uwagi. Albo być zgorzkniałym, że nie dostało się biletu. Właśnie! BILETY!

To temat wymagający osobnego komentarza. Przedstawię sytuacje, którą znam z pierwszej ręki. Otóż mój kolega 5.08 nabył na oficjalnej stronie Eventimu 2 bilety za 140 zł każdy. Byly to tzw. elektroniczne bilety, które przyszły na mejla w formie PDFa. Plik należało wydrukować kolorową drukarką i następnie miały one być kontrowale czytnikami kodu kresowego. Jednak nic takiego nie nastąpiło – “bilety” były zwyczajnie rozrywane. Tenże kolega poinformował prędko innego kolegę, któremu jeszcze inny kolega przesłał z konta kolegi A pliki PDF. Kolega B wydrukował już raz użyte bilety w 2 egzemplarzach i z koleżanką D, przez nikogo nie zaczepiany, wszedł spokojnie na sektor. Zapamiętajcie! Nie warto płacić za bilety! Tak robią tylko luzerzy! :)

Ogólnie poziom weryfikacji fantów wnoszonych na stadion był cokolwiek dziwny. Nie wziałem aparatu bo straszono przymusowym depozytem płatnym tyle co nieopłacone parkowanie w centrum miasta. Wiec co robil gosc, który stojąc obok mnie robil zdjecia z obiektywem 1200 mm??? Dziewczyna kumpla A wniosła przypadkiem w torebce korkociąg. I nic. Przypuszczam, że i wniesienie samurajskiego miecza nie byłoby problemem. Ale człowiek głupi i ledwo, z wyrzutami sumienia, wzial komorke.

Ok, dosc narzekania na malo istotne sprawy. Sam koncert był bombowy i w końcu powetowałem idiotyczną akcję sprzed 4 lat!!!

A teraz jeszcze mały muzyczny kąsek. Przyznam, że zdziwiłem się, ze dzwięku nagranego przez komórę nawet da sie słuchać! :wow: / sorry za brak stabilizacji/

To było Vertigo LIVE 2009 prosto z Chorzowa. A tu jeszcze coś z dedykacją dla Panny Giovanny, czyli oczywiscie With or Without You 2009 360 live Chorzow!

7 Responses to “U2 2009 360 Chorzow / Kosmos”

  1. fajny komentarz. mnie wlasnie U2 obrzydza cala mesjanska otoczka Bono. dzieci w afryce i stingowe indianery w amazonce. ale zaluje ze na koncercik nie poszlem, bo blisko. troche z balkonu posluchalem a na nastepny raz bede na wszystko chodzil z kolorowej drukarki na koszt kumpla ;)

  2. otory.pl Says:

    Ej ziom! wiecej tych relacji! :) buzka! dla dźjowanny

  3. jebac bona
    [wymoderowane by jdrq – powod – uzycie slowa powszechnie uznawanego za wulgarne]

  4. Ale sie jedrus rozpisales…. ale warto bylo, koncert rewelacyjny, flaga – NIEPOWTARZALNA, chcialbym jeszcze pozdrowic pewnego Oszusta o ksywie Lothar, PZDR :)

  5. The show in Gelsenkirchen was also great! Bono was about 14 Courics…

  6. :D:D:D:D in Poland he was like 24 :P

    hi there Kike! imagine that Wojtek is right now showing us some pics from the party we had 2 weeks ago :)
    so on one screen I see you singing “sayonara mi amor” and on the other i m reading your comment :)) how come?:D
    thanks 4 the visit and greetings to you!

    PS. Kamilu – załuj! naprawde warto bylo! a drukarka juz sie grzeje na madonne :D

  7. pat=o=logue Says:

    hola kike, czesc kml, hellohello bono

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: