Leon 2009/ King Leon/ Kings of Leon

Cześć, jestem Andrzej zwany Jędrkiem.

Pewnego 30 maja br. (nadmienię, że był to sobotni poranek) z potężnymi wyrzutami sumienia ściągnąłem z łóżek 3 byłych i obecnych studentów prawa.  Wzięli oni udział w przedsięwzięciu, którego rozmach przyćmił wszystko co do tej pory widzieli…

O co ICH poprosiłem? O to, by za niezłą sumkę (wiadomo – prawnicy!) postali przy aucie i porozdzielali uśmiechy (między auto i mnie).

Nim jednak przejdziemy do szczegółów poznajcie naszego bohatera – SEATA Leona.

SEAT Lew

SEAT Leon przeszedł niedawno facelifting. Zyskał m.in. większą tylną szybę, większe lusterka boczne i większe lampy tylne! SZOK!  Abstrachujjąc jednak od zmian, których mogloby nie być, Leon to calkiem sympatyczne auto, a “downsizingowy” silnik 1.4 TSI o mocy 140 KM tchnie całkiem sporo życia w modną, bo białą, kaloselję.

Za plener posłużyło tło smutnego gmaszyska nowego sądu na francuskiej. Odkąd moja kariera prawnicza skończyła się (2 dni teeemu), nie sądziłem, że ten budynek jeszcze do czegoś mi się w życiu przyda – a tu proszę – niespodzianka.

drunk_vision

Pierwsze próby ze zdjęciami czynię zwykle na głębokim “pijaku”, azaliż mawiają, że świadomość jest wtedy poszerzona.

Kuba skoczył Lwu na pukiel, Mateusz konsultował ze stojącym w oknie prezesem sądu, czy sesja przebiega zgodnie z prawem, a DJ Madzia wraz ze swoim jednoterabajtowym ajpudłem nagłaśniała imprezę.

ipod_1TBSwoją drogą miło, że nowe auta mają wejscie na USB, slot na karty SD, twardy dysk HDD oraz wejście Line in. Hot or Not?

DSC_2693hrsChłopaki wymieniły przy okazji nieco fachowej wiedzy nt jednostki napędowej (“TY, myślołech, że montują tu dalej te szare motory, a ten je czorny”/”No popatrz…Świat idzie do przodu – czorny prezydent, czorne motory… Ino nagle wszystkie auta som biołe!”). Magda nie traciła czasu i sprawdzała jak w praktyce sprawdzają się “nowe lusterka o większej powierzchni”.

A teraz moi drodzy i mniej drodzy – efekt końcowy. OTO pierwszy polski motokomiks.

seat_layNa ten efekt złożyła się praca wielu ludzi, ale na szczególne wyróżnienie zasługują niezawodni Monika i hEmil, których z tego miejsca SERdecznie pozdrawiam!!!!:) A jako że już dorwałem się do łamów praGnę pozdrOwić także mamę i tatę, którzy dawno temU kupili pierwszego kompa, Dzięki czemu jestem terAz taki mondry! pzdr 500!

PS. SPECJALNE PODZIĘKOWANIA DLA MADZI, KUBULA i MATEUSZA ZA GOTOWOŚC DO POMOCY I SCHLUDNY WYGLĄD PODCZAS SESJI.

11 Responses to “Leon 2009/ King Leon/ Kings of Leon”

  1. pat-o-logue Says:

    ej, super pomysl, fajne komix-foty i gryfna historyja. zamawiam pierwszy numer w kiosku kolo gierka.

    glabie, jak dasz do tlumaczenia na niemiecki, to moze zorganizujemy spotkanie z fanami.

  2. kic_kicior Says:

    przepyszne to to!

  3. nic nie umialem przeczytac bo mam male oczy z komiksu w sensie nie

  4. alabamo – to jest do ogladania a nie do czytania;] ale jeslis ciekaw to i zalatwie CI numer drukowany :*

  5. Idealnie pasuje do Leona, pzdr

  6. wyjątkowo udany model :* ;) ,Jdrq już po obronie? gratulacje :D a gdzie foty Panie Mgr ? :)

  7. Siema Ojgen – gratulacje chętnie przyjmę, ale skąd pomysł ze ja po obronie?:D

  8. cyt “odkąd moja kariera prawnicza skończyła sie 2 dni teeeemu ” + podświetlenie!!!!! :)

  9. hahaha:) jak zwykle wnikliwie czytasz! ale piszac to mialem na mysli fakt, ze bylem wtedy od 2 dni skreslony z listy studentow. ale potem wrocilem i teraz znow jestem studentem!! juuuupi!

  10. mnie też skreślili i też wracam :D :D :D very same story :D :D świat jest mały ;)

  11. wierz mi, że te większe lusterka to nie takie byle co;) bo w wersji przed liftem mam takie, że w martwym polu możesz sobie tira postawić.

Leave a Reply

