oh mon dieu, pull over man!

miki pull over

jak się okazuje, niezłe widoki można spotkać nawet na parkingach francuskich autostrad…

widok z kibli

9 Responses to “oh mon dieu, pull over man!”

  1. narpiew se mysle,lol co za pajac na cepartystach,ale potem sobie pomyslalem,ze jednak spoko! i ze tej perspektywy buz wyglada jak mieszkanko przytulne;O PULL UP DZIOŁCHY!!!

  2. bo to jest przeciez mieszkanko przytulne!

  3. dla mikiego pozdro z wesela we wrocku.jestem tu osoba towarzyszaca marcina i bawimy sie pysznie!wlasnie leci boney M i tancujemy razem na parkietu..o 22 konkurs na najlepiej tanczaca pare wesela-nie musze chyba pisac,ze mamy zamiar go wygrac! 3mcie kciuki!

  4. i co i co? wygralista?

  5. bylimy blisko, ale niestety byli lepsi od nas :(

  6. ale w drodze powrotnej przygod doswiadczyliscie – nagroda poczeszenia;]

  7. :)

  8. widze ze wiesci szybko się rozchodzą :)
    a przygód to doswiadczył Filipek – ja to tylko widzialem we wstecznym lusterku. i przyznam, ze bylo to imponujące! dobrze ze sie nic nie stalo…

  9. wlasnie, a gdzie jest Filip ? i gdzie pieniadze sa za las?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: