połikendowadrogapowrotna

marcin_kempski_photographymarcin_kempski_photography1

6 Responses to “połikendowadrogapowrotna”

  1. supa te fotki :) pozdro ze szczecina

  2. ja też szukam takiej drogi do serduszka mojego prześlicznego kochanego aniołka…tak…to jakby sen na jawie to zdjęcie :( jesteś “big in japan” ;) mlk – prawdziwy maestro – dałbym to na okładke jakiegoś zespołu, cholernie pasowałoby do depeche … niestety dolnego już nie kumam , tak jak i płci modela ;)…… :(

  3. mnie bardziej to podchodzi pod okladke deftones :D fajnie w klimacie to masz Panie

  4. Anonymous Says:

    Gienek ale mi pojechales :P no bladzz hahahha

  5. drogi Anonimie , przepraszam to był tylko taki maaaaaaały żarcik ;) to wszystko przez to ,że czasami wyłącza mi sie pólkula mozgowa, a często nawet dwie :) życzę wspaniałej model-kariery !!! co do urody nie będę się wypowiadał bo jaka jest widać gołym okiem :) pozrawiam, Gienek. :)

  6. gienek ty nie cwaniakuj bo juz namierzony jestes i tak ;P
    nie no dla mnie jest to komplement bo chcialabym grac w teatrze a tam minimum charakteryzacji i gram chlopaka :D
    pozdro

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: