Najlepszy pomysł na świecie

Zbliża się długi łykend. Długi łykend ma to do siebie, że jest długi i że jest łykend. W długi łykend warto iść do Alberta, kupić kratkę piwa, pojechać nad jezioro (najlepiej Starganiec) albo na działkę, zrobić pranie i, co najważniejsze, duuużo grylować. Kiełbasa, boczek, parówki, czy kebab w bułce to tylko niektóre z potraw nadających się do wrzucenia na ruszt.

W długi łykend można też ugrylować dużo mięs…

mieso …ale można też pełnego warzyw szaszłyka.

szaszlykTak czy tak będzie super, bo to w końcu długi łykend. Miłego!

UWAGA! ŁYKENDOWA MUZYCZKA!!!!

To że udało mi się to tutaj dodac to wielka zasługa Johna Alabamy z teamu hajlajfloryda, który do tej pory zawsze sie ze mnie wysmiewał i był niemiły. Dziś jednak BARDZO mi pomuk, za co serdecznie FCB>MU dziękuję!!! Całusy Johnny! To piękne niebo dziś nad Katowicami było ode mnie dla Ciebie! :*

PS. Pozdro dla Migi i Wowa, z którymi zawsze dobrze się gryluje ;)

8 Responses to “Najlepszy pomysł na świecie”

  1. mmm que buena pinta!!!!

  2. Wincent Wrajter Says:

    dobrze mnie nastroiła łykendowa muzyka

  3. jo byh wdupioł wurszta z gryla

  4. kaj mosz krokiety ?

  5. dubhand Says:

    można też pojechać do Holandii :) a z grilla najlepszy łoscypek

  6. oj muzyczka superweekendowa!

  7. pat-o-logue Says:

    pozdro od brata curik :-)

    to byl gryl, to byl gryl… international garden party ’08!

  8. ja zapraszam na floryde, jak co roku, rozumisz

Leave a Reply

