Jimi Tenor i kolory Hipnozy

Gościmy Jimiego na blogu już 2. raz, ale zasłużył na to dając dobry(a momentami świetny!) koncercik w zeszły czwartek. Jimi gra na wszystkim, bo poza standardowymi saxofonem, kibordem, bilbordem oraz fletem poprzecznym, używa przedziwnych rosyjskich syntezatorów i… wiatraka! (fot. poniżej)

tenor4

Warto zaznaczyć, że to właśnie nie kto inny jak Jimi Tenor – muzyczny Andy Warhol – zainspirował Kempola do noszenia dziwnych okularów.

tenor_skleja

15 Responses to “Jimi Tenor i kolory Hipnozy”

  1. …nie zdążyłem na koncert, fck… skoro był już dwa razy, to do trzech razy sztuka… może następnym razem się uda… musiało być ciekawie :)

  2. jimi był też w Poznaniu, ale nie poszłam :( imprezowanie w środku tygodnia jest niestety od jakiegos czasu mocno niemożliwe dla mnie ;( dodatkowo moja przyjaciółka wyszukała w Internecie, ze Tenor bedzie znowu na początku lipca, ale po jakims czasie okazało się, że to była informacja sprzed dwóch lat :D
    przy okazji serdecznie pozdrawiam wr, autora jednego z lepszych zdjęć stóp damskich w uroczym obuwiu :))) http://wojtekphoto.wordpress.com/2009/05/14/159/#comments
    wojtku widzisz jakie jdrq kolory zapodał?!? ja też Go za to podziwiam… :)

  3. …bardzo dziękuję, czerwony się robię ;)

    …naciski, naciski!
    …widzę jak jędrek zapodał i ogarnia mnie zazdrość! brakują mi do chłopaków mile morskie, więc rywalizować mi nie przystoi… kolory, kolory – śnią się już po nocach… jak koszmar! ostatnio mocno atakuje mnie “zielony”! ;)

  4. kolorowo jest…

  5. widzisz, dobrze ze prosto po sesji, bo tak to bys zdjec nie zrobil tenora, spoko foty !! i wydaje mi sie, ze to tenor zgapil okulary od kempskiego !!

  6. 3ci raz pewnie za 2 lata.

    poza tym nie mow mi Emu, ze pojscie na koncert to imprezowanie, bo po koncercie mozna isc grzecznie do domu, a nie wierze ze chodzisz spac o 23:)
    poczulem sie poniekad dotkniety Twoim komentem, bo ostatnio zapieprzam jak wół, a tu mi ktos mowi jakobym mial czas na imprezy w srodku tygodnia!! na koncert ledwo zdazylem – jak zreszta slusznie zauwazyl mikolaj-jadac prosto z sesji w hucie :D zdjecia pewnie kiedys sie pojawiąm.

    fajnie ze zauwazyliscie kolory – dzis znalazlem info, ze oko przecietego czlowieka jest w stanie odroznic ok 500 tys kolorow. bede wdzieczny jesli ktos moglby to potwierdzic.

  7. …skoro przeciętny człowiek jest w stanie odróżnić ok 5ooK kolorów, to ciekawy jestem czy kobiety są w stanie je nazwać… o facetach nie piszę, bo potrafimy nazwać najwyżej 20 kolorów – w porywach. :)

  8. kolory lat 70tych jak nic

  9. Wr oto nazwy:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_kolor%C3%B3w_w_j%C4%99zyku_polskimnp

    mnie sie podoba kolor jaśminowy
    kolor majtkowy to wszyscy duzi chłopcy chyba znają:D

  10. ciekawy test! w koncu wiem ze zielnony jest zółty a nie niebieski :O
    a te kolory somm z przelomu wieków XIV i XV.

  11. nie widzę wiatraka, ale zobaczyłem murzyna!

  12. Dżonie Alabamo: Twoj komentarz to prowokacja!

  13. jdrq rybeń-ko, ja spać chodzę ok. 21:00 :P no bo jak mam wstać o 5:00, to inaczej nie da rady ;( dlatego nawet niewinny koncercik jest ciężkim wyzwaniem… ale na NINa idę, zawsze jest przecież urlop na żądanie :D

  14. hmm..8 godzin snu to luksus..a nawet, rzeklbym, zbytek! :)
    ja slyszalem ze NIN zmienil nazwe na FIN (od five) bo nagrywaja teraz plyty ze wsparciej finskiego rządu.

Leave a Reply

