just before the sunset

druga polanapiąta polana_

trzecia_polana_

13 Responses to “just before the sunset”

  1. łooo jaka ładna zamyslona Asia!!!

  2. Pozdrowienia dla Asii :) i… dla Sloan tez :)

  3. pat-o-logue Says:

    ta wiosenna produkcja to czysta jesien.

    klamstwo!

  4. pierwsze, lewe ladniutkie!

  5. Zbigniew Wodecki – Pszczółka Maja??

  6. Asia zamyslona bo obila dzis inny samochod i policja musiala interweniowac :((

    ps, piekna mamy jesien tej wiosny :)

  7. kuku – tu ani p. Wodeckiego ani Pszczółki nie ma:(

    jestem ja zamyślona, pewnie przewidywałam, że faktycznie dziś stuknę babkę i zrobię jej rysę na 1 cm i ona wezwie policję i przyjadą panowie 2metrowi z prewencji i wlepią mi mandat:(

    pat-o-logue – jesienne były liście, nastroje i temperatury iście wiosenne, żeby nie rzec letnie!

    szaki – pozdrowienia:*

    miko – dzięki;)

    zs – leniwie było baaardzo, tak bardzo że prawie leniwe oko mi się zrobiło;)

  8. ładnie, bardzo ładnie :) a mi się najbardziej podoba ostatnie prawe ;)

  9. ładny, bardzo ładny – Zuzi gratulujemy komenta nr 5000!!!!!
    zostaniesz mianowana SUPERKOMENTATOREM SEPART i przysługuje Ci specjalne prawo do przygotowania posta na bloga :) szczegoly wyjasni CI niejaki ZS :) GRATSY!!

    Asi wspolczujemy baby co do ryski 1cm wezwała pały :(((

  10. łosz kurczaki, ale mnie zaszczyt kopnął ! ;) dzięki, dzięki.
    Asia, nie martw się, tak to już jest z tymi rysami, zawsze się pojawiają nieproszone. hm też skadś to znam..

  11. :) jdrq i asia jak razem robią zdjęcia, to im zawsze wyjdzie, siakaś harmonia, czy co…

    co do stłuczki: ja mialam niedawno pierwszą w życiu, ale za to spektakularnie: wjechałam w tył auta zastępcy prezydenta miasta poznań :D spokojnie to przyjął, o dziwo…

    a zatem: pozdrowienia dla wszystkich stłuczek w kraju, no i apel do głupich bab: idźcie lepiej na spacer do lasu. pieszo.

  12. ej Zuzia,wez no sprzedaj mi prawo do posta…

  13. Zuzka- wiemy ze teraz masz inne zmartwiernia na głowce, wiec spokojnie z tym :) do piatku masz czas :P :D

    hehe – emu jak zwykle ma ciekawe przygody :) a akcje “dziewczyny do lasu” popieram!

    miki – nie badz pazerny :D nie dosc ze wygrales za 4000, to jeszcze sam sobie przyznales za nr 200 :P jeszcze mało? :D:D

Leave a Reply

