Vienna is movin’

andrew-LANSporuszona_vienna

the_duck_mannn

11 Responses to “Vienna is movin’”

  1. piersza!!!!

    a ostatnie miszczunio- miodek dla oczu :P
    bravo

  2. dokładnie, wcześniej wszystko zapierdala, tzn. excuzy-moi le mot, hmmm mknie, aż tu nagle taki spokój wali Cie po głowie

  3. spokój ponad wszystko! ;)

  4. A mi sie najbardziej podoba karuzela :) und Ambulans

  5. Emu, dobrze ze sie wytlumaczylas po francusku bo musialbym moderowac :D
    PS. brawo mini!

  6. Zensurbehoerde ? ja ? are we denser…?

  7. eeeeei como mola el MOntaje!!!!
    que pasada!!!… continuo con tu mp3 jeje podrias pasarme las fotos , que me gustaria tenerlas

  8. Anonymous Says:

    ja też tam byłam i wszystko to widziałam:) najbardziej smiesznym pojazdem były dla mnie te 2 jeżdżące kółka – może wiesz jak to się zwie???

  9. Anonymous Says:

    aha….. w sumie to tylko was nie widziałam :(

  10. rozumiem ze Monia do nas zawitala:) jak miło!
    te 2 kółka to SEGWAY – na allegro chodzą już za 25 klocków :)
    http://www.allegro.pl/item634951834_segway_i2.html

    a co do spotkania – to WY nas ewidentnie omijaliscie szerokim łukiem :D
    no ale nic, jakos o tym zapomnimy :) pozdro dla Ciebie i Karola!

  11. dolaczam sie do pozdrowien!!!!:)

Leave a Reply

