miodowe lata vol.3

Przegrzebując rodzinne archiwum natrafiłem na to:

pozdro od brata pat-o-logue’a

brotha_patologue

i mamy jedrka i ode mnie :)

mama_mia

16 Responses to “miodowe lata vol.3”

  1. piersza
    !!!!!

    pozdro dla mamy :]
    pozdro dla brata

  2. Ta malutka blondyneczka, to Ty Jedrek?! ;D

    Pozdro dla mamy, pozdro dla brata, pozdro dla MINI!;)

  3. brawo mini! widze ze zycie do CIebie wraca:) dzis jak kempollo dal mi na chwile sluchawke to sie przerazilem :D

    malutka blondyneczka to Ty szaki:P
    ja jestem potężnym brunetem!

    pozdro dla mamy, pozdro dla brata, dla mini, dla szaki i dla jedrka!

    PS. kochany ZET ESIK wrócił :*

  4. :))))))))))))))))))
    pozdrowienia dla całej blond rodzinki! …z potężnym brunetem na czele.

  5. hehe, blondasek:*

    pozdro dla mamy + pozdro dla brata!!!

  6. Widac , że brat lubił jeść :) Masz przy nim nózki jak zapałki J.

  7. ale mnie na pierwszym zdjeciu nie ma:P a brat do wieku lat 3. faktycznie lubil sobie wrzucic Big Maka na ruszt – potem juz mu zabroniono :)

  8. Big Mak w tamtych czasach… mmm, powodziło sie… ja tam do barów mlecznych na niedzielny obiadek z rodzinką chadzałem… ;)

  9. …ale wiklinę nad morzem pamiętam… ;)

  10. quien es esta niña tan mona??? jajajajajaj

  11. brunetow, blondynow, ja fszystkich was facetow ;)
    majówkowy alkoholowy LoL
    pozdrawiam ;)

  12. pat-o-logue Says:

    pozdro od brata, umiesnionego plazowego wymiatacza, nadmorskiego giggolo, z lwia grzywa.
    dla wszystkich, ktorzy dokonali “leave a reply”. takze dla dzieci w lawce.

  13. Marynia Says:

    miodowa opalenizna nad morzem:)
    pozdro

  14. eiii XAVI – yo soy una chica mona, pero tu eres un mono :P

    pozdro wr!
    pozdro k8e!
    pozdro brat! to byl dobry weekend :)
    pozdro Marynia!

  15. jajaja UH UH UH ;)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: