Rzeszów jest całkiem spoko!

Wczoraj zostałem wysłany/zesłany do Rzeszowa. Był to wyjazd, który z wielu względów zapamiętam na dłuuugo… :]

Zapamiętam rzeszowski rynek, który nieco bije urodą nasz katowicki

02_eck_rzeszow_rynek_panorammaz pewnością dobrze zapamiętam restaurację Va Bank! Spójrzcie na to dośc osobliwe menu

supermenuW pamięć zapadła mi pani kelnerka (pozdr!), z którą przeprowadziłem dość dziwną rozmowę:

jdrq: poprosze herbatę, zwykłą, czarną.

pani: zwykłą zieloną?

jdrq: nie, zwykłą czarną. coś a la lipton, tetley…

pani: nie mamy liptona, mamy herbatę ahmed!

poprosiłem więc o ahmeda, po czym pani przyniosła herbatę… tetley, zaś na filiżance odnalazłem groźny napis “ahmed”.

kanalpo  solidnym obiedzie zapitym mocną arabską herbatą wybrałem się wraz z moim tow. podróży Mikim (pozdr!) na krótką wycieczkę po kanale rzeszowskim…

conquercrocowa na koniec postanowiliśmy podbić jeszcze krakowski rynek, który wieczorem bije nawet rynek rzeszowski!

17 Responses to “Rzeszów jest całkiem spoko!”

  1. to tak jak w ustroniu w jednej restauracji podawane sa “ice-creams with attorney at law”:D

  2. heh czytajac o twojej przygodzie z herbata, zaraz przypomniala mi sie moja, z kawa, w kawiarni chopin w parku chorzowskim… bylo to mniej wiecej tak :

    zs : prosilem cappucino
    pani kelnerka : to jest cappucino po wiedensku, z bita smietana
    zs : jakbym chcial cappucino po wiedensku, powiedzialbym poprosze cappucino po wiedensku
    pk : niestety nie mamy maszyny do spieniania mleka wiec serwujemy cappucino tylko po wiedensku
    zs : zaluje, ze pani mnie o tym nie poinformowala przed zamowieniem, zamowilbym chociaz latte
    pk : latte tez nie serwujemy, serwujemy zwykla kawe

    zjadlem bita smietane i wypilem reszte.

  3. dooobre są historie z kelnerkami!!! ja kiedyś swoim łamanym angielskim zamówiłam ice coffee, grecki kelner przyniósł mi irish coffee, a że było to w samo południe, to się nieźle nawaliłam :D nic tak nie kopie jak gorąca kawa z whiskey w pełnym słońcu!
    …ale i tak “ice-creams with attorney at law” biją na łeb wszystko!!!

  4. pat-o-logue Says:

    samolot linii wizzair, lot CGN-KTW. moje siedzisko jest pelne okruszkow po jedzeniu, pas oblepiony jakims guanem. wszystko wyglada na uswinione.

    pytam pana stewarda (wlasc. flight attendant), dlaczego tu jest tak brudno. nie odpowiedzial. poprosilem o szmatke chociaz, odpowiedzial, ze nie ma szmatek i w ogole on to nie wie.

    gdy juz sobie sam, wlasnymi silami pomoglem i usiadlem, odkrylem, ze w kieszeni u mych kolan lezy scisnieta kanapka. poniewaz tego bylo mi juz za wiele, poprosilem go do siebie raz jeszcze i oburzony wskazalem kanapke. pan steward na to: “no widzi pan”.

  5. pat-o-logue Says:

    glabie – rzeszow pamietaj tylko od strony rynku. kelnerki i in. negatywy wywolaj :-)

  6. buhahahaha! no widzi pan :)))

  7. ” no widzi pan” tez mnie rozwalilo :D:D:D
    fajne te wasze historie :D czekam na wiecej!

    a dodam jeszcze ze kelnerka starala sie byc mila, podchodzi po raz kolejny i pyta mnie i mikolaja:
    a skad jestescie panowie?
    a z katowic.
    aaa, bylam kiedys w katowicach ale nie podobalo mi sie…

    no to napiwku tez nie bylo :P

  8. Chcialem jedrus to wlasnie napisac :), przypominam ci jeszcze o panu lumpiem gdy przechodziles z teleobiektywem

    pan lump: te dupku

    jedrus: :)

    pan lump: te jestes dupkiem ?

    :)))))

    Za to w krakowie, po wyjechaniu z ziemii podkarpackiej od razu zrobilo sie milo :)

    No i oczywiscie kongres jedrus :) nie zapominaj….

    http://www.wsiz.rzeszow.pl/PL/Strony/aktualnosci.aspx?AID=365 :)

  9. Kiepsko u Ciebie z czytaniem. Na filiżance, zapewne, widniał napis AHMAD. Jak widać, niezły z Ciebie obieżyświat. Herbata Ahmad, jest prawdziwą angielską herbatą. Swoją drogą, jedną z lepszych.
    http://www.ahmadtea.com/

  10. Ekipa Ahmeda z Rzeszowa

  11. niezly z CIebie cwaniaczek Miko13 :P wyczekales az wyjechalem na weekend i nawrzucales tu sobie na mnie :P czekaj tylko, az sam wyjedziesz w miejsce bez netu :D

    PS. pozdro Ahmad :D nie wiem tylko jak znajomosc angielskich herbat przeklada sie na to czy ktos jest obiezyswiatem, czy nim nie jest ;] poza tym nie widze roznicy miedzy tym, czy bylo napisane ahmed, czy ahmad, skoro herbata byla marki tetley :)

  12. To ja słyszałem o “daniach z kurczaka” przełożonych na angielski jako “Denmark from chicken”:) Swoją drogą pochodzę z Krakowa, mieszkam w Katowicach, ale Rzeszów też bardzo lubię. I Tarnów.

  13. W Tarnowie mógłbym zamieszkać…

  14. Helko there, I do think your website could be having web browser compatibility problems.

    When I look at your web site in Safari, it looks fine however when opening in I.E., it’s got some overlapping issues.
    I merely wwanted to provide you with a quick heads up!
    Apart from that, fantastic site!

  15. The greatest information on see this anywhere

  16. click here for best information on related internet page anywhere

Leave a Reply

