dzień w górkach wielkich

wypiłem dobrą kawę, pojeździłem po okolicznych górkach, sprawdziłem pocztę, nikt nie pisze, spotkałem pająka, który uciekł na mój widok… w końcu siedziałem pod starym dębem z chatką u podnóża, dąb mianował się zabytkiem przyrody. to był dobry dzień w górkach wielkich.

kawa-i-rower

dsc_9451-copy

dsc_9541-copy

dsc_9567-copy

dsc_9550-copy

10 Responses to “dzień w górkach wielkich”

  1. moj faworyt: uroczy domek z kamienia.

    Pozdrowienia!

  2. pieknie !!
    dla takich wiosennych dni – warto wstawac i zywot kontynuowac ;]

  3. ślicznie!
    aż się chce pospacerować po takiej ścieżce!:)

  4. annalozanna Says:

    Gorki wielkimi i nad wszystko przepieknymi sa!

  5. Tam w górkach wielkich kempski byl komendantem kiedy dom grazyny remontowalismy. stare czasy. Piekne czasy ;]

  6. fajna GO +++
    dobre swiatlo ++
    udane kadry+++

    ale na tej pajenczynie jakies dziwne kolory i przepalenia :(

  7. jedno jest pewne: jdrq przedawkował diga!

  8. hehe dig sie sam przedawkowal, nie ogarnal i umarl.

    dzieki dzieki za komenta, te przepalenia tak specjalnie, a kolorami specjalnie malowalem z b/w!! rew!

  9. Zbigi przecie ja pisalemmm!!:D

  10. pozdrowienia dla Górczanina Wielkiego ;)

Leave a Reply

