burton easter jam

dsc_9298-copy

dsc_9031-copy

sekwa-002-copy

23620018-copy-s

9 Responses to “burton easter jam”

  1. jestem zniesmaczony ze nic nie powiedziales ze jedziesz ;(

  2. siema Kuku..
    to ja nawalilem. zbyszek mnie prosil zebym CI dal znac ze on jedzie, ale zapomnialem :( sorry zią!

    PS ladna sekwa zSie!

  3. Siemanko, mam pytanie czy macie moze wiecej fot z tego jamu?? I czy mozna mail do was??

  4. Siema, na jamie byl tylko Zbyszek, czyli ZS, a on w tej chwili poza zasięgiem = swieta z rodzinką z dala od cywilizacji.
    wbijaj na jego stronkę = http://www.zbigniewszarzynski.com -> tam znajdziesz mejla.

    pozdro ziomek

  5. dzieki

  6. siema jdrq hyhy dziek wiesz a myslalem ze jestes moim przyjacielem :/

  7. siema dorian. no wiem, zawalilem, sorka :( czy owocojogurt z maka spowoduje ze wybaczysz mi to? :)

  8. nie nie nie !!ale mysle ze kubelek z KFC to wynagrodzi:)

Leave a Reply

