TV Rondo / Polonia 1

Na TV Rondo hitów było wiele, trudno byłoby wyróżnić jednego faworyta. Ale już kilku – da się. Ja zacznę od Generała Daimosa, bo właśnie ta bajka budziła we mnie STRACH i największe emocje… Zapraszam do obejrzenia I odcinka!

Bamisjanie, statek Daimovik, Kazuya… niezły klimat, cio?

a teraz kolejny z SUPERKLASYKÓW: GIGI la Trottola!!!

and last, but not least…przed Państwem Tsubasa Ozora z Nankatsu, czyli…

25 Responses to “TV Rondo / Polonia 1”

  1. o rany nie umiem sie zdecydowac co lubialam najbardziej!!! mozna glosowac na kilka???

  2. mozna :) proszę czytac ze zrozumieniem :
    KtórE z bajek z Polonii 1 lubiliście najbardziej?

    proszę oddawać głosy ;]

  3. byla jeszcze czarodziejka sally i zaczarowane lusterko i złote miasta!:)

  4. bylo jeszcze wiecej :P prosze głosowac wsod wyminienionych.
    no chyba ze faktycznie jakies inne uwazacie za najlepsze :)

    pełna lista bajek znajduje się tu:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Polonia_1

  5. fajne to :) tez nie moge sie zdecydowac.Podoba mi sie kilka:):)

  6. szakirka Says:

    Jeny… to byly czasy!
    haha! wtedy kochalam sie w tych bohaterach!

    Nie trawilam bajki pt “zaczarowany swiat Paula” i “Sally czarodziejka”.

    a glos oddaje jeszcze na “Bię”

    fajno, zes wrzucil te fragmenty bajek z dziecinstwa:)

  7. coccoocococococ co ? nie kojarze niczego , was jakt? nic nie kumam … a tam ide se pooglądąc Niicole Schlesinger :)

  8. Scherzinger…. ja

  9. hulahula Says:

    o kurcze. ja troche mlodsze pokolenie ale tygrysia maske znam :D
    dzieki za przypomnienie :D
    byl taki jeden odcinek kiedy glowny bohater mial ja sciagnac, w sensie kazali mu.. ale zakonczylo sie trzymajaco w napieciu muzyka i w koncu nie wiem czy sciagnal :(
    a moto myszy?! to chyba ta sama epoka :D
    i

  10. ja dupię
    chyba za stara jestem
    nigdy nie oglądałam polonii bo tam kolory były mdłe: ]

  11. mini z ust mi wyrwałaś! wtf? nie znam ani jednej! starość nie radość, ja mam miłe wspomnienia zwiazne z Pszczółką Mają i Żwirkiem i Muchomorkiem :D to dopiero byla psychodela, hehe…

  12. No i Wszystkiego Najlepszego z okazji Swiat i duzo,duzo bajek.
    Mam ograniczony dostep do netu,wiec nie jestem na bierzaco.
    Ja tez uwielbiam ,,pszczolke maje i ,,misia uszatka,,.
    Pozdro dla Wszystkich:)

  13. Mini i Emu – nie przejmujscie sie. moja mama tez wskazala na Pszczólke Maję :)
    jest cos na rzeczy, ze TV Rondo/ Polonię 1,najlepiej zapamiętały roczniki 1983-85.
    separtysci są z rocznika 1984, wiec wyjątkowo dobrze kumają ten klimat..

  14. MINI!!!!!!!!!!!! SŁYSZAŁAŚ TO??? MAMA?!?!?!? ja k*&^$% damn, ide sie zatopić!
    …z całym szacunkiem dla Twojej Mamy Jdrq, ba! nawet ją pozdrów serdecznie i zycz jej Wesołych Świat :D

  15. szakirka Says:

    tych rocznikow bylo wiecej, Jedrek!! widze, zes slabo poinformowany!

  16. a motomyszy to scierwo japońskie w dodatku: ]

    emu chyba trze komus lanie spuścić :/

  17. ooooooo jaaaaaaaaa tsubasaaa!!! :D
    pięknie teraz całą noc spędze na szukaniu odcinków i oglądaniu:F

  18. miniemu – bez urazy! moja mama ma 24 lata, wiec chyba nic zlego nie napisalem :(

    a Ty Szaki nie udawaj – bylas za mala zeby te bajki znac. Nawet Miśka ledwo sie na nie załapała:P

    pozdro dla Rzeźnika Zacharra!!

  19. Zdecydowanie Tsubasa… bo reszty nie pamietam hahaha

  20. JA MHM! Byłam na tyle duza, ze moglam te bajki poznac! Natomiast Ty pewnie je ogladales w wieku 17lat ;P hehe

  21. ładnie pojechałaś Szaku :*

  22. ShaQ AttaQ!
    mialem na oko 9-10 lat. Ty milas 5 i wciaz jeszcze bylas karmiona piersiom. watpie wiec, bys mogla cokolwiek pamietac :)

    mini Powiedział/a:
    kwiecień 10, 2009 @ 12:33 pm e

    no to jdrq zamknął temat :* Szaki już sie nie podniesie : ]

  23. szakirka Says:

    Jedrek, nie wolno oszukiwac!

    a co do moich 5lat: widac bylam na tyle bystra, zeby ogladac i rozumiec te bajki:) w koncu dziewczynki rozwijaja sie szybciej niz chlopcy ;P

    Pozdro!;)

  24. wcale nie tak było mistyfikancie jendrq:/

Leave a Reply

