Volvo 245 GLT, czyli Crazy 80’s

UWAGA! Autorem niniejszego donosu jest Miki. Prawo do dodania autorskiego postu uzyskał wpisując koment nr4000. Stał się jednoczesnie SUPERKOMENTATOREM sepART ( ten tytuł już wcześniej został przyznany Eugenowi i drnk’owi4130) Jeśli chcesz być autorem donosu na sepARTystach wstrzel się w koment nr 5000 :) a póki co głos oddajemy Mikiemu:

volvo-001-copyCrazy ’80. Styl i lans, niemiecki tuning, te sprawy. Pojazd ten nijak nie moze rownac sie z M-B 190 evolution [auto, o którym w swoim autorskim poście opowiadał drnk4130-przyp.red], jednak duzo blizszy memu sercu ze wzgledu na dziecinstwo, ktore z nim dzielilem;]Zwroćcie uwagę, ze pojawia sie w kazdym amerykanskim sit-comie oraz wiekszosci amerykanskich filmow post 1980;] Volvo 245 GLT z najlepszego rocznika 1984.

volvo-004-copyJakby tu nie uzyc fotoszopa nie da rady sciemnic,ze to skladak. Fakt, moze nie byl on przykladem idealnego spasowania poszczegolnych elementow, ale gdy bylem w pedalowie moi starzy mieli najlepsze auto;] Prawda,ze nie podobalo sie typom zakochanym w kolejnej testarossie – dla mnie jednak fura ta miala cojones…szwedzkie mrozone,ale bycze cojones! Dla informacji mniej znajomych znajomych – mam swiadomosc,ze samochody moich marzen sa brzydkie…dla wyszukiwarki: F40, EB110, 242GT, RS 800, K1,  Klippan, Kottbullar i wiele innych.

volvo-002-copyPodstawowe dane techniczne Volvo 245 GLT:
4 cylindry, 2316 cm 3 , 131 PS (96kW),
0-100km/h w ca. 10 sekund(!)

16 Responses to “Volvo 245 GLT, czyli Crazy 80’s”

  1. wooooow!!!! okolica też jakaś oldschoolowa ;) co do wozu zawsze robil wrazenie :) niemiecki tuning? myślalem ,że to szwedzki wóz :D pozdro dla 3-go Superkomentatora Mikiego , a więc wskakuj na podium bo już hymn grają:)

  2. Oooo To czekam na cynk, jak bedzie 3999 :)

  3. Tzn. 4999 :p

  4. taylorka Says:

    a mnie bardzo podoba :)

  5. elu, witamy ;)

  6. Bardzo cenie stare samochody.Maja swoja wartosc.

  7. A dziekuje dziekuje, bez Was bylbym nikim;D hihi.okolica to katowicki Dąb. choc i na tej miejscowce sie pozmienialo. Tak,jak najbardziej niemiecki tuning z pierwszej polowy ’90!!! Jestem przekonany,ze typowy szwedzki tuning nie przypadlby Wam do gustu;] Mam nadzieje,ze przed nadejsciem lata uda sie jakas szybka sesyjka zdjeciowa z GLem ’79;] Trzymajcie kciuki!!!

    P.S. Kim jest Ela;] ;P ;D ;) Szeroko pozdrawiam!

  8. Jdrq,a gdzie bonusfoto? Jeszcze raz chcialbym podziekowac ekipie separtystow! Dzieki synki!

  9. to my Ci dziekujemy Synek :) fajnie ze CI sie chcialo!
    dobra robota!! a na sesyjke z GLem zawsze sie piszemy :)

    pozdro!
    bonus jest bonusem, dlatego ze jest bonusem :) pojawi sie!

  10. Najlepsze volvo :) najlepszy rocznik ;) pzdr dla brata! :)

  11. ufff.co za ulga,udalo sie przekroczyc bariere 7 komentow,co znaczy,ze ten post nie powinien zostac usuniety… jak sie ciesze;]

  12. hahaha dobra pamiec Miki :)
    w tej chwili granicą jest 10 komentów, ale i ona zostala juz przekroczona, wiec nie ma obaw :))

  13. to jakby co na gorze jest temat do usuniecia;D

  14. you’ve we put him under pressure :P

  15. ja mhm chcialbys

  16. ej, jestem zrozpaczony. zadnej zwady,klotni, ni potyczki… a moze to powod do dumy? pzdr s-str

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: