to ten…chcial skrasc GŚ// siedzi…planuje…

papieros gasnie…i..mejbiTBCbejbi

zenia

22 Responses to “to ten…chcial skrasc GŚ// siedzi…planuje…”

  1. Mysle ze wporzadku gosciu.GS zostal juz dawno oddany!!!!!!!!!! Tylko chcial sprecyzowac o kogo chodzi bo jakies ptaszysko mu do mieszkania wlecialo i zametu narobilo.
    A mogl pojsc w inna strone ,ale tego nie zrobil!!!!!!!!

  2. GS jest oddany i nie ma juz drogi powrotu!!

  3. Pozatym nie skradziony tylko sam sie zglosil,a ptaszystko zostalo
    wyrzucone za okno.

  4. On poprostu zrobil porzadek.
    I sobie idzie.

    Pozdro dla wszystkich rodzajow ptaszyzny!!

  5. no prosze, prosze! Mr Zenia to jeden z wielu… Dobrze, ze GŚ jest w bezpiecznym miejscu z Separtystami:)

    Pozdrowienia dla Zeni, ktory siedzi i planuje:)
    dla Sepow i calej reszty tez!

  6. Katia Powiedział/a:
    marzec 23, 2009 @ 9:55 pm e

    Pan Profesor z historii powinien mu przydzwonic w nos.

    Katia Powiedział/a:
    marzec 23, 2009 @ 10:19 pm e

    Mi to szkoda Jedrusia bo ostatnio mial duzo przezyc,przeciagi,nie doceniaja go w szkole,Pan z historii niedobry,zreszta mowil cos ostatnio ze nie zadowolony z postapow w nauce Jedrusia.Jedrus w pupcie i do roboty,przeciagow nie bedzie jesli sie zamkniesz.
    Alez sie chlopak zestresowal.

    Katia Powiedział/a:
    marzec 24, 2009 @ 12:48 am e

    Zawsze swoje bledy trzeba czyms przykryc i zazwyczaj jest to wzruszajaca historia lapiaca za serca.
    No ale ta jest rzeczywiscie trafiona.

    katia Powiedział/a:
    marzec 26, 2009 @ 8:03 pm e

    Powinniscie sami siebie nie lubic .Ta mewa to Jdrq ,sam ja wrzucil.
    Dla mnie ptakiem wysokich lotow jest MLK !!!!!!!!!!! ktorego tu wogle nie widze!!

    Katia Powiedział/a:
    marzec 26, 2009 @ 8:58 pm e

    Pozatym jaka kariere?O czym Wy piszecie wogle? Ja juz nie mam sily do tego ptaszyska.

    Katia Powiedział/a:
    marzec 27, 2009 @ 8:49 am e

    Mysle ze wporzadku gosciu.GS zostal juz dawno oddany!!!!!!!!!! Tylko chcial sprecyzowac o kogo chodzi bo jakies ptaszysko mu do mieszkania wlecialo i zametu narobilo.
    A mogl pojsc w inna strone ,ale tego nie zrobil!!!!!!!!

    Katia Powiedział/a:
    marzec 27, 2009 @ 9:01 am e

    Pozatym nie skradziony tylko sam sie zglosil,a ptaszystko zostalo
    wyrzucone za okno.

    Katiu – nie uwazasz ze juz troche przesadzasz? :) chyba nie znamy się na tyle by wypadalo CI pisac “Jedrus w pupcie”, ani o przydzwanianiu w nos… A nazywanie mnie ptaszyskiem, mowienie o tym, ze robie zamęt i to, ze wyrzucasz mnie za okno to juz calkiem spora przesada. Może podpiszesz sie w koncu swoim imieniem i powiesz o co Ci chodzi, bo wybacz, ale nie bardzo lubie anonimowe docinki :)

    pozdrawiam, jdrq

  7. oja. a miałam się właśnie pytać czy Katia jest po prostu stara czy tylko tak duchem i mentalnością?

    pzdro jdrq! i dla brata :)

  8. jest to przykład cfaniaka-kombinatora ,któremu nie udalo się sprywatyzować GŚ !!! ;)

  9. Żenia, dobrzes wyszedl te… piec !

  10. Oj chyba przesadzacie!!!!!!!!! ale to Wasza sprawa. Widze ze Zenia inspiruje.Nikt nikogo na sile nie trzyma.Kazdy robi to co uwaza za sluszne!!

  11. Co to znaczy sprywayzowac GS.Nie rozumiem?Czy moze ktos mi wytlumaczyc?Mysle ze wspolpraca ukladala sie Super.Przynajmniej tak mi sie wydawalo do momentu jak ktos Zeni zarzucil ze wykorzystuje GS do swojej promocji czy cos w tym stylu.

  12. No wiec powiem Wam ze to drugi raz sie wydarzylo.Ta sama sytuacja.I Zenia sie zastanawia dlaczego tak sie dzieje?Mysle ze powodem jest jej nieobecnosc i kazdy robi co chce i potem sa pretensje,jakby byla na miejscu i mogla uczestniczyc we wszystkim to nie byloby tego problemu.

    I Nikomu niczego zlego nie zyczy.Tymbardziej GS czy Miko czy pozostalym.

  13. a tak obecny! już zaraz … nie wiem jak Ci to wytłumaczyc to bardzo dziwne ale ja najpierw piszę komenty a potem je czytam ….

  14. Katia, heloooł ? :)

  15. Mysle ze jest duzo niedomowien ,ktore przeradzaja sie w jakies historie.Tymbradziej ze mamy wszyscy wybujala wyobraznie.Jestescie na mnie wkurzeni ,ale ja na Was tez.Przynajmniej bylam,ale juz mi przeszlo.

    Pozatym nie lubie tego gostka z papierosem,ktory wrzucil MLK.No ale coz moja dola musze sie z tym pogodzic,taki moj los.

  16. Dobra nie zawalam juz Was moimi tekstami,ale czasem trzeba nazwac rzeczy po imieniu.
    Lubie Separtystow i zawsze bede lubic.Uwazam ze macie swietne teksty i niesamowity talent Tworczy.I zreszta chyba nie tylko ja uwielbiam czytac to co sie tu dzieje.
    Juz nic na to nie poradze ten gostek z papierosem mnie zainspirowal do przemyslen.
    Pozdro dla Was :):):):)

  17. I Zenia sie wyprowadza z zenujacej sytuacji i bardzo prosi o niepisanie
    bzdur nastepnym razem!!!!!!!!!!!

    Pozdro dla Wszystkich a szcegolnie dla MLK !!!!!!

  18. Ktoś tu powinien sie chyba leczyć

  19. Juz sie wyleczyl.

    Pozdrowienia dla MLK i calej reszty!!!

  20. fajnie dziwny ten/ta ktos!!

  21. o widzisz fafin! mialem CI napisac mejla! juz to robie!

  22. zeniamaiz Says:

    Katia zrobiła na mnie “ogromne” wrażenie, najlepsze komentarze na wordpress.com!

Leave a Reply

