birds see things different…is it nice to be a bird?

bird1

bird3

bird41

35 Responses to “birds see things different…is it nice to be a bird?”

  1. czy to mewa z helu jest?

  2. to prawdziwa mewa, a nie z helu! myslalem ze widac.

    mówiliscie kiedys po helu? ma sie glos jak myszka miki albo mini.

  3. ja byłam uzalezniona od helu i tak juz zostało zawiesiło sie coś :P

    a ta mewa szczęśliwa jest?

  4. mewy na klimacie. microscopic juz mi pokazywales kiedys.. swietne! jestes hardcorem!

  5. piekne te zdjęcia są

    a mewa jak żywa

    jakby zaraz miała się ze mną zderzyć :P

  6. i wanna be a bird !

  7. ze mna sie niemal zderzyla – zdjecie robione na rybim oku, wiec mozecie sobie wyobrazic jak byla bliska zebym uzyskal takie ujęcie :balem sie:!! :)

    ZS wanna be a bird, a ja już jestem like a bird :D
    http://www.youtube.com/watch?v=ppneVqc3kVs – niech ten kawalek zrobi nam wreszcie wiosne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. głośniki mi sie spaliły!!!!!!!!!!

  9. kiedys bylem zafascynowany nelly furtado… ale minelo po drugim singlu

  10. miniii spalila glosniiiki miniii spalila glosniiiiki !!!!!

  11. Nelly Furtado zawsze mi prrzsypominała Domonikę z Tarnowa ;)

  12. Dominikę :)

  13. poza tym dear ZS z płyty na płytę jest w pytę , nigdy absolutnie nigy nie uleci mi ze łba to tło muzyczne z do it lke you dfoi t ome just turni tit up , to jest podprogówka najwyższych lotów

  14. najwyższych lotów są tez te zdjęcia jdrq, tylko, że to nie jest mewa :)

  15. to powiedz nam – ornitologicznym ignorantom, cóż to jest za ptaszysko :)
    swoją drogą Twoj nick do czegos Cie zobowiązuje :D

    nelly furtado jest ok, choc troche sie zgadzam ze zbychem, ze nie poszla w stronę, w którą mogła pojsc. byc moze i zrobila karierę, ale jakim kosztem!!!
    zs i jdrq juz jej az tak nie lubią… :( biedna nelly!

  16. No i dziala w koncu :)

  17. Powinniscie sami siebie nie lubic .Ta mewa to Jdrq ,sam ja wrzucil.
    Dla mnie ptakiem wysokich lotow jest MLK !!!!!!!!!!! ktorego tu wogle nie widze!!

  18. Pozatym jaka kariere?O czym Wy piszecie wogle? Ja juz nie mam sily do tego ptaszyska.

  19. eee.o co chodzi jakby?

  20. widziałam dziś takiego ptaka w Bydgoszczy: ]]

  21. I co zderzyla sie?

  22. Chcialabym sobie tak polatac… dobrze, ze przynajmniej w snie czasami mozna…

  23. ominęła łukiem

  24. Ten ptak jest piekny, apoteoza wiosny, cudowna alegoria zieleni, spokoju i wolnosci.

  25. Powinna zrobic i to z hukiem!

  26. no przecież to jest czyżyk.

  27. Szerokich lotow dla ,,czyzyka,, i reszty ,,czyzykowej,, bandy.

  28. o co chodzi miki jakby? wlasnie tego nie wie nikt! btw ide skanowac twoje zdjecia niezle nie?

  29. niezle zdjecia! sie wie.

  30. pat-o-logue Says:

    fajowe foty, dude!

  31. nie moze byc! brAt sobie o nas przypomnial – what’s up bro?!

  32. pat-o-logue Says:

    brat bellick ma sie dobrze. i dziekuje.

  33. Hello ! :)
    I am Piter Kokoniz. Just want to tell, that I like your blog very much!
    And want to ask you: is this blog your hobby?
    Sorry for my bad english:)
    Thank you!
    Piter.

  34. Boli prawda jak sie o kims zle pisze i nieprawde!!:)

    Mysle ze oczyscilismy sie wspolnie i teraz czas na wiosne :) ja sie juz
    nie moge doczekac:)
    Bedzie ona kiedys czy juz nie?:)
    A tych zdjec u gory bardzo nie lubie!! Wywoluja negatywna energie!:)

Leave a Reply

