Bilet na U2! 4letni, mały przebieg, instalacja gazowa, pelna elektryka, full opcja!

Potworne było (jest?) zamieszanie w związku z przyjazdem supergrypy U2 do Polski. Sam poniekąd padłem jego ofiarą wiedziony instynktem, że tym razem już musi sie udać. Bo w 2005r bilet na koncert miałem, ale go niestety … ZGUBIŁEM!!!!! Dacie wiarę?! Zgubiłem bilet na koncert U2! Znalazł się bodaj 2 lata później podczas remontu, przy demontażu mebli. Okazało się, że wpadł w niezwykle wąską szczelinę, a winny prawdopodobnie był przeciąg! I to była już druga spora wtopa w moim życiu spowodowana przeciągiem właśnie. Dlatego uważajcie na tego skurczybyka, bo potrafi nieźle dokopać!!

u2_lost_in_space

Bilet jak widać jest ważny, dlatego licząc na superwyrozumiałość supergrypy U2 spróbuję wejść na tegoroczny koncert właśnie za okazaniem tego biletu. Czy mi się to uda? Jak mnie zatrzymają na bramce to pójdę do samego Bono – on mnie zrozumie!! To bardzo wrażliwy gość!! Heloooł helooooł!

42 Responses to “Bilet na U2! 4letni, mały przebieg, instalacja gazowa, pelna elektryka, full opcja!”

  1. Pierwsza!

  2. ja mhm na pewno mialas jakis cynk !

  3. brawo ZS :P udalo CI sie – zaraz po dodaniu posta wyslalem Asi smsa z informacją o nim :) brawo za czujnosc :D

  4. Miki_novi Says:

    Nie ma juz biletow tych najtanszych, teraz beda dostepne na allegro troche drozej, albo na czeskich portalach, my tak kupilismy na ostatni koncert, ale czytalem tez, ze moze zagraja drugi koncert….

    w amsterdamie 60 tys biletow sprzedali w (rekord!!) 15 minut :)

  5. ja Ci powiem w tajemnicy, ze bedac w piątek u ZSa nabylem bileciki na plytke za jedyne 19000 zlotych euro. komputer zbysia przyniosl mi szczescie, dlatego musze mu chyba sprzedac te bilety po nizszej cenie:(
    ten drugi koncert maja zagrac, ale w mikolowie w pizzerii Wiwa.

  6. Bedziemy uwazac ,bedziemy.Milych koncertow.

  7. Miko_novi Says:

    To slyszlaem, ale wszystko zalezy od tego czy slawny SZCZUR BAND, zagra przed U2…. :) podobno ostatnio poklocil sie z Bono o dotacje dla Vivy…

  8. no Bono to znany sknerus – ten filmik dobrze to pokazuje :)
    nie wiedzialem ze znasz SZCZUR BAND – ja bylem na ich koncercie na basenie przy Rolnej i przyznam ze byl niezly czad!!

  9. Miki_novi Says:

    Mieszkam tak blisko, a o tym nie widzialem podobno grali wtedy anplakt jak nirvana w mtv…

    Kiedys podobno grali w Spizu….. tylko wokalista znany Szczur sie za bardzo zalal na techno parkiecie piwem i swinia

  10. szakirka Says:

    a jaka byla 1 wtopa spowodowana przeciagiem, Jedrek?

  11. hehe, tez kiedys zgubiłam bilety na koncert Tori Amos… powtarzam: BILETY (2- mój i koleżanki) ;((( stać mnie było na odkupienie juz tylko jednego i koncertu nie zobaczyłam. Jak spotkacie przeciąg, to kopnijcie go ode mnie w dupa.

  12. no to jeszcze bardziej ostro! a czy udalo Ci sie potem dowiedziec, jak doszlo do zgubienia???

    odpowiadając Szakirze:
    pierwsza wtopa miala miejsce w 2 klasie LO. kiedys po godzinach musialem nadrobic sprawdzian z historii, ktorego nie pisalem z powodu choroby. pisalem go w sali z ok 15 os grupą fakultetu historycznego. caly czas ktos wchodzil i wychodzil. ja bylem na sprawdzian dosc dobrze przygotowany (historia byla moim ulubionym przedmiotem), wiec predko wypelnilem pierwsza strone testu. nie bylem pewien tylko jednej jedynej daty – siegnalem wiec ostroznie do piornika, gdzie mialem notatki, i wtedy wlasnie znow ktos otworzyl drzwi, zrobil sie mocny przeciag, okno trzasnelo i pan Profesor podniosl glowe znad jakiejs ksiazki i przypadkiem zobaczyl mnie, zaglądającego do piornika… no i potem byl juz wstyd i gańba :( mocno to przezylem, ale dzieki temu jestem tu gdzie jestem, czyli w internecie ;]

  13. nie, do dzisiaj ich szukam :))) zgubiłam też umowę sprzdaży samochodu, ale ta znalazła się kilka miesięcy później w zeszycie z sudoku… tu już nie mam jak na przeciąg zwalić :(
    pozdro dla pana Profesora od historii!

  14. MLK masz minusa!
    Takich numerow nie miec?!

  15. szakirka Says:

    che che! dobra historia! tylko ostatnie pytanie: co stalo sie pozniej? byly jakies konsekwencje spowodowane Twoim wystepkiem?
    ja kiedys zgubilam zolwia, a wlasciwie to sam sie zgubil:( hlip!

  16. byly byly. dostalem zlą ocenę a Pan Profesor juz nie pozwolil mi jej poprawic :( i to mi zanizylo ocenę na koniec ;( hlip!! na szczecie byla to jednak druga klasa LO, wiec byl czas na to by sie poprawic :P

    Ty..ale ja znalazlem ostatnio jakiegos zolwia…taki wielki jak z Galapagos. to Twoj??

    pozdro dla Pana z historii! a mlk juz Twoj numer Majsonie ma!

  17. szakirka Says:

    taaak!!! taki gigant to moj! skorupa o dlugosci ok. 1m. Moge Ci wyslac zdjecie mojej mamy jak go karmi, wtedy bedziesz mogl zidentyfikowac na 100%

    ja tez pozdrawiam Pana z histerii

  18. Szakirka z tego co ja pamietam to Ty nie ZGUBILAS zolwia tylko zakopalas go zywcem :]

  19. szakirka Says:

    KAsiaaa!!! to jest temat tabu naszej rodziny!!! o Teklusi sie nie mowi! ciiiichooo! :O!!!

  20. haha – dzieki k8e – dzieki Tobie juz wiemy ze Szakira nie jest taka swienta za jaką chce byc uwazana :P biedna Tekla :( nie dosc ze ktos ją nazwal Tekla (jak tak mozna nazwac zółwia?!?!!) to jeszcze zostala zakopana żywcem!

  21. Ale Wy sie podniecacie sami soba.Nie szkoda Wam energii na te bzdury?

  22. Moze poprostu Was nie chcieli i tyle.Trzeba sie z tym pogodzic.Zreszta wcale sie nie dziwie po tym co czytam.

  23. Widzialam Tekle ostatnio i miewa sie dobrze,ktos tu klamie.Kazala Was pozdrowic i przeprosic ale nie ma czasu na strate czasu.
    Odemnie tez pozdro!

    Milego dalszego podniecania sie soba.

  24. Pan Profesor z historii był najlepszy! i dobrze, że Cię ukarał;)

    a ten żółw to nie uciekł Ci czasem? bo żółwie biegają szybciutko:)

  25. o Teklusi sie nie mowi hehee… kazda rodzina ma swoje tajemnice. moj kanarek zostal zakopany pod latarnia na ulicy czajek :(

  26. biedak nawpierd**** sie nowego piasku ktore mial takie czerwone granulki… myslal chyba ze to pokarm-smakolyk :(

  27. Pan Profesor z historii powinien mu przydzwonic w nos.
    A zolwie lubia sobie strzelic drzemke poprostu.

  28. Zbyszku, a czemu nie na kanarków?:D tak dla zmyłki?
    Bo jak tak to już wszyscy wiedzą i nic po tajemnicy rodzinnej:D

  29. ten kanarek generalnie mial zachwiana tozsamosc… ;)
    no a teraz nie moge powiedziec czy dla zmylki czy nie eeeejjjj ;(

  30. myślał że jest czajką?:D

  31. bardziej wygladal jak wrobel… a co on mial pod czapa to kanarek jeno wie ;)

  32. Mi to szkoda Jedrusia bo ostatnio mial duzo przezyc,przeciagi,nie doceniaja go w szkole,Pan z historii niedobry,zreszta mowil cos ostatnio ze nie zadowolony z postapow w nauce Jedrusia.Jedrus w pupcie i do roboty,przeciagow nie bedzie jesli sie zamkniesz.
    Alez sie chlopak zestresowal.

  33. Jedrus ale nic straconego U2 bedzie w Polsce niedlugo.Nie zalamuj sie.Slyszalam ze skurczybyk bilety ma.Popros to napewno i dla Ciebie sie znajdzie.Ja juz mam.

  34. A MLK ma duuzego minusa.Zmiotla go ekipa!!!!!

  35. Zolw idzie spac.Pozdro dla dla profesora z
    Historii!!!!!!!

  36. Katia, widze, ze Cie ponioslo….łohoho… rozpisalas sie, dziewuszko. chcesz zostac honorowym komentatorem?!

    Oj, kanarek tez biedny…

    pozdro!

  37. no biedny biedny, ale co zrobic… i tak nie spiewal juz od jakiegos czasu ;)

  38. hajlajfloryda Says:

    helo

  39. Katia lubi sobie popisac jak ma czas.

    Ladnie ,grzecznie z szacuneczkiem

    przeciagow nie bedzie jak sie ,,okna,, pozamyka.

    Pozdro !!!

  40. hola hola

    Vas a ver a U2 a que bien.

    Nosotros el dia 18 de abril vamos a Firenze a ver a Bob Dylan.

    Aquilamos una furgoneta entre 9 tios.

  41. Hola Nric!

    si que voy, sera un buen concierto que ademas tendra lugar en un estadio no mas que 10 km de mi casa..
    arriba he escrito en polaco una historia sobre el concierto de U2 de 2005 – entonces tambien tenia el billete, pero lo perdi antes del concierto :(( te lo imaginas?! que tonto soy :(

    me gusta mucho vuestra idea de ir a firenze en una furgoneta!! volviendo a casa podeis venir a polonia :D
    saludos para Bob Dylan ;]

Leave a Reply

