bliźnięta syjamskie. based on a true story

dziś historyjka o dwóch takich co nie dokonali nic i sa na dobrej drodze by tak pozostało.

kempotor1bartek i marcin to tak naprawde syjamskie bliznieta zrosniete twarzami, ktore w wieku nastu lat udalo sie rozdzielic (moment rozdzielenia widoczny jest na zdjeciu)

kempotor2pomimo rozdzielenia przez zycie szli razem. wybrali jedne studia, a na egzaminach korzystali z jednej sciagi.

kempotor3po latach okazalo sie, ze studia prawnicze wybrali tylko dlatego, ze byla tam mocna sekcja pilki noznej, a bracia zawsze mieli ambicje by grac na poziomie brożków albo co najmniej mroczków. niestety byli zbyt leniwi, więc odpuscili mordercze treningi…

kempotor4przestali trenowac, wiec i studia byly im juz niepotrzebne. to zdjecie wykonane zostało miniaparatem wbudowanym w okulary rektora UŚ – zostało pozniej wykorzystane jako dowod w sprawie przeciwko kempotorowi :(

kempotor6nie trenowali, nie studiowali, wiec zaczeli imprezowali, bo tylko to im zostawali…

kempotor5jednak i to wkrotce sie im znudzilo, wiec poszli w bardziej mroczny klimat ->zaczeli odprawiac olaboga czarne msze!!! SZOK!

czaragoryczyczara goryczy przelala się w momencie kiedy bartek zapomnial skrecic gazu pod potrawa przyrządzaną przez zielonobluzowego kucharczyka. ów był zawsze bardzo uczulony na punkncie swoich posilkow – nie pozwalał ich nikomu dotykac, ani nawet na nie patrzec! w momencie gdy z winy bartka spalila sie jego ulubiona pizza mrozona, ktorą się studził w letnie dni zwyczajnie nie wytrzymał! Bartek byl zupelnie bezbronny…

666chlopacy się zalamali… zdali sobie sprawe, ze zycie ktore wioda jest pelne zlego zła! na szczescie nie zalamali sie i szybko podniesli sie, zeby znow wiezc zycie…

kempotor7… jak na aniołków przystało. Z end.

16 Responses to “bliźnięta syjamskie. based on a true story”

  1. jaka piekna historia :p

    chirurdzy odwalili dobrą robotę bo na kempotra głowie nie ma żadnych sladów :] pooperacyjnych rozszczepieniowych

    bravo jdrq :]]]

  2. Notka luz. Pozdro !

  3. Ta historia była lepsza niż cokolwiek ostatnio widziałem w kinie czy w pudle… Jędrku, musisz zacząć pisać scenariusze lub bawić się w foto story :) Mam dziwne wrażenie że post powstał by zmobilizować ludzi Marcina do skończenia studiów :D

  4. Ta historia była lepsza niż cokolwiek ostatnio widziałem w kinie czy w pudle… Jędrku, musisz zacząć pisać scenariusze lub bawić się w foto story :) Mam dziwne wrażenie że post powstał na zlecenie grupy nacisków aby zmobilizować Marcina do skończenia studiów :D

  5. studia nie zając :)

  6. oturek podoba Ci sie post ?

  7. Janku – w sumie nie myslalem o tym, ale jesli to Marcina zmobilizuje to tym lepiej – moze przy okazji i ja sie do tego samego zmobilizuje :D
    ale poki co to zgadzam sie z Emu :P

    pozdro mini i otto ;]

  8. szakirka Says:

    HAHAHA! Jedrek, jestes mistrz! nie mowiac juz o Kempotorze!:D

    pozdro chopcy, pozdro dziewczeta!

  9. hehehe
    uśmiałam się:)

  10. Miko_Novi Says:

    Terminatorek :)

  11. pozdro dla brata
    bo kurcze zapomnieli o nim?
    sam sie zapomniał?

    gdzie jest brat do jasnego gwinta?

  12. chyba diobołki a nie aniołki :D

  13. a czy ktos zobaczyl ze byly chlopak jedrka na zdjeciu jest w samych majtkach szarych?

  14. z tym bylym chlopakiem to sie zagalopowalem! przepraszam, chodzilo mi o przyjaciela ;]

  15. a w oogle to mam dobry chumor! bo sie skulem tanim spiritusem ze zdjecia numer 3 !

  16. Zawsze swoje bledy trzeba czyms przykryc i zazwyczaj jest to wzruszajaca historia lapiaca za serca.
    No ale ta jest rzeczywiscie trafiona.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: