testy plus fajny +


mail-4

mail

mail-6
mail-1
mail-2

 

23 Responses to “testy plus fajny +”

  1. co to za piosenkarka ?

  2. piosenkarka :D:D hihihi taka piosenkarka z fajnymi udami !! oo!

  3. a o czym ona spiewa ?

  4. że Go poślubi, albo już poślubiła, nie wiem, nigdy nie rozróżniałam czasów we francuskim, ale to chyba wszystko jedno?

  5. ale kogo poslubi ? chyba nie kempskiego

  6. no ba! Jego właśnie :)

  7. mnie mnie ! a jak !

  8. takich zdjec bylo nam tu trzeba :] fajnie ze sie kempollo obudzil! ale na budzenie sie u boku Alizee bym nie liczyl, ona ponoc spotyka sie z jednym z mroczkow :(

  9. slyszalem, ze poslubila jednego mroczka, a chce poslubic drugiego tez i o tym chyba wlasnie spiewa.

  10. szakirka Says:

    ja, fajnie, zes wrzucil Tu te dziewczyny, bo na panienki z Genewy musze jeszcze poczekac.

  11. mroczna pieśń o mroczkach:P

    a kempol może pomarzyć hahahahaha

  12. Miko_novi Says:

    Czesc Kempski, slyszalem, ze praca stoi, bo posta robiles ?:p

    Pamietaj o tej blondynie co do ciebie pisala z modelingu, potrzebuje takiej na okladke ECK :)

  13. ej, dobry ten filmik :D a piosenka ta przywoluje dobre czasy liceum :))
    a te zdjecia to poziom co najmniej wojewodzki!!

  14. fajnie sie usmiecha jak kreci pupa i sie obraca..co wy na to ?

  15. pracka skonczona JEFE :)

  16. pracka skończona haha

    pupa się kręci mozliwie: P
    nie zapomnij że jeszcze musicie zrobić włam po tło: P

  17. bravo za zdj! bardzo wporzo!
    fajnie ze cos wrzuciles bo dawno Cie tu nie bylo na blogu:)

  18. kępol to żul ze wsi

  19. Ej kępski! jak to się stało że ja ten sam klip puszczałem sobie 2 tyg temu i nawet do ulubionych dodałem, i też zwróciłem uwagę na tą panią od pasa w dół… dawniej powiedziałbym, braaaacie. Polecam jeszcze klip jak Alizee robi striptiz ;] .

    A na jutubie można fajne rzeczy znaleźć

  20. ach ten kempsky

  21. za każdym razem jak obczajam tego posta razi mnie w oczy ta doczepiona grzywka na pierwszym :P zamulona w ch….

    kępol nie mogę aż…

  22. mini – moglabys nie zdradzac takich szczegolow?!?!?!
    czar prysł :( kempski to prestidigitator a nie fotograf :(

  23. kurde jestem uzalezniona od sypania jdrq

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: