zuzi wyjaśnia

film ten, ktory za niedlugo moze zostac zablokowany z uwagi na wystepujace w nim nieladnie brzmiace brzmienia popelnione przez pewnego rozemocjonowanego fotoamatora przedstawia zuzke na zawodach boardercross’owych, ktora wyjasnila jak nabrac pelnego furkotu na cornerze. [skladnia!eh] swoim panoramicznym okiem film nakrecil majkel :)

11 Responses to “zuzi wyjaśnia”

  1. http://www.radiomaryja.pl kalam sie! pozdro dla fotofuriata i dla siostroskoczka! ;]

  2. szaallllooooony :] chcesz sie bic ?

  3. masz szczescie,ze jestem w szpitalu!!

  4. masz szczescie, ze jestem w lozku!

  5. masz szczescie,ze mnie tam nie ma!

  6. cale szczescie po mojej stronie !

  7. dorianus Says:

    stuuul ryj amatorze!!

  8. Ej, Zetor! To chyba do Ciebie bylo… nie podpuszczam Cie, ale ja bym…

  9. mnie sie wydawalo, ze do Ciebie…

  10. to był czas na ukłon dla Zuzi:)

Leave a Reply

