dom z zapalonym światłem

chata-w-dolinie

11 Responses to “dom z zapalonym światłem”

  1. ej,to z komury czaskales co nie?

  2. sie ma 5 meeega pixli co nie ?

  3. no raczej 1.3… choby w swifcie…

  4. przytulnie tam musi być:)

  5. fajny snieg ;/

  6. ciekawy wall z tego daszku w takiej scenerii. Podoba sie kolosowi podoba.

  7. ciekawie kolos by tam wygladal z łolrajdem :)

  8. mam malo czasu a w dodatku jest sporo komentow wiec nie bardzo wiem co napisac, zeby to pasowalo.
    ale sie nie przejmuje bo nie jestem ZSem i mam to kajś ;]
    pozdro!!

  9. filip 1 mlody Says:

    moim zdaniem to kolos by przeleciał chatke i wylondował na drzewie krzycząc napis napisany przez aśkę”przytul mnie” ;}

  10. lubie koty

  11. filip 1 mlody Says:

    a co tu mają koty do tematu ??

Leave a Reply

