IBIZA w stolicy

dawno temu, jak jeszcze nie było zimy, bylem w stollycy. mialem do wykonania szaloną misję – przekonać się, czy stoliczne kluby są juz na poziomie tych z Ibizy. Jako że nigdy dotąd na tej wyspie nie byłem, o pomoc poprosilem speców w tej kwestii, czyli Kempola, ktory tam był, i DJ-a Nutza, ktory o Ibizie slyszał. Powiedzieli mi zgodnie, ze Ibizy w Warszawie nie ma. A ja im teraz chce powiedziec, ze jednak jest;]

eivissa1as

eivissa2asa1eivissa3aend

Napisy końcowe:

Dzięki Vinyl-Clubowi i Piekarni za pomoc przy realizacji sesji.

Dzięki dla DJ-a Peresa!!!

Dzięki dla Pitera, Leszka i Mikołaja!

Sesja wykonana na potrzeby magazynu “Emocion und Technik”

PS. Na zdjęciach SEAT Ibiza Sport, 1.9 TDI o mocy 105 KM.

20 Responses to “IBIZA w stolicy”

  1. w takim wypadku, trzeba zorganizowac wypad na Ibize do Warszawy:D

    ps:ładny motyl usiadl na drzewie:)

    pozdro 000

  2. dziwne, podoba mi się ten seat, to chyba zasługa zdjęć : )))

  3. Muy buenas tio! me gustan mucho muy coloridas.

  4. jakas dziwna ta nowa fabia;[

  5. …mysle,ze to tylko i wylacznie zasluga zdjec…;[

  6. Twoje zdanie Miki nie ma sensu ;]

    motyl naprędce wystrugany z kory ;]

  7. ale dj nutz był na Majorce a tam już całkiem dobrze słychać muzykę z klubów na Ibizie. No i muszę przyznać,że te zdjęcia są jednymi z lepszych w dotychczasowej karierze Jędrusia:*

  8. eee tam,mowie Zbyniowi non stop zebyscie porzadne fury wrzucali na bloga…. a Wy tu takie ciosy mi zadajecie;P

  9. tez bym wolal zeby w tamtym miejscu stał dodge charger z lat 70tych…serio! :) ake jak sie nie ma co sie lubi… zobacz motylka i duzo kolorkow xDD pozdro!

  10. nie moge powiedziec,ze mnie przekonales,ale chwilowo dam Ci spokoj w oczekiwaniu na chargera;]

  11. acha… i pozdro!

  12. dzieki, dzieki, andrew daj zdjecia z ostatniej sesji ibizy w stolicy, sa calkiem calkiem… :)

  13. nie mam ambicji zeby Cie do tych zdjec przekonywac :) jest ibiza, bo takie bylo zlecenie zią ;) a na chargera poki co zlecenia nima, na ulicach kato tez nie jezdzi, wiec chyba nie ma na co liczyc :((( ale jak gdzies zobaczysz to powiedz! pozdrko!

    PS – do drugiego Mikiego: bendom bendom – jak sie kolejny nr EuT ukaze ;] wczesniej nie mozna bo mnie p. IK bedzie scigac :D

  14. nie ciebie tylko Leszka! :)

  15. slusznie, IK Leszka a Leszek mnie :D dlatego zaczekajmy ;]

    a czardżer moze sie gdzies po drodze pojawi i drugi Miki tez bedzie hepi;]

  16. jeju jeju czarodzieju… moze byc nawet jakies stare biale volvo civic jak dla mnie…

  17. bialy civic jak narazie stoi i stac bedzie… jak andrzej nie chce to ja sie pisze na foty civica pelnym palnikiem :) pozdrko miki, pozdrko dla pazdziocha, pozdrko wszystkim

  18. blagam ino nie pozdro dla pazdziocha! odliczam civicowi dni do palnika, wlasnie zaswiecilo sloneczko – to musi byc znak… no.pozdro wszystkim z wyjatkiem pazdziocha!

  19. na foty civica zawsze :) ja zresztom mam jeszcze pare takich nieopublikowanych :wow: może je tu kiedys wżuca!

  20. …skoro sie juz przyznales,to moze bys sie podzielil ze mnoł;] mejla znasz;]

Leave a Reply

