list z domu…

witajcie moi mili. jest 23:21, poniedzialek, 9.02. jutro z samego rana wyjezdzam w siną dal – na sam koniec polski (polnocno-wschodni). juz teraz wiem, ze bede bardzo za wszystkimi tęsknil, dlatego ustawiam, by ten post dodal sie sam w srodę – tym samym wysle sobie list z domu <jupi>


jesli to czytacie, tzn ze juz jest sroda, a mnie juz od wczoraj nie ma w domu :(( mam nadzieje, ze tesknicie za mną tak samo jak ja za WAMI!:* do zobaczenia !!

13 Responses to “list z domu…”

  1. dzik jest dziki dzik jest zły dzik ma bardzo ostre……………………..

  2. ojojo! wzruszajace!!!
    Pozdro, Jedrek!

  3. tesknimy. jak ch ….

  4. nie no kiedy wracasz? :D bo nie mam z kim dyskutowac na gadu :D a jak pisze wikipedia to ooo “Dyskusja jest jedną z form zapobiegania konfliktom między ludźmi.”

  5. dzieki ot. ale uwazaj na swoj jezyk, bo separtysci to nie karczma na wchodzie gliwic xDD

  6. ojej, to już “ch…olera” nie mozna pisać? ; )

  7. cenzura :/ hmm ja nie wiem co to karczma na wschodzie bo ja jestem z pólnocy Gliwic i odwiedzam tylko karczmy na pólnocy Gliwic a tam nie przeklinają tylko od razu kose pod żebro ładują :/ strach się bać motyla noga! pozdry :)

  8. e e co za roznica czy wschod Gliwic czy zachod ? wszystkie kierunki swiata w G-cach piekne !

  9. haha roznicy nie ma,ale jakos otora zawsze wkurza jak mu przypominam ze jest ze wsch gliwic:)

    Emu:mozna wszystko,to byla prowokacja:p i przy okazji wyszlo ze otek zyczy mi noza miedzy zebrami:(

  10. no jak to? to można ch…uj? no bo jak nie można, to wywal.

  11. haha wiedzialem ze jak by tylko niektorym pozwolic to by sie tu zaraz wrzuty pojawily i bysmy sie dowiedzieli co o nas myslicie :(((

    zasadniczo sprawa wyglada tak – staram sie usuwac wszelkie docinki na tle religijnym, rasowym, wiekowym, płciowym, jezykowym, narodowosciowym i wszystkich innych nie wymienionych powyzej ;]
    a jak ktos lubi sobie napisac wyraz na k,ch,h i inne to zapraszam na mury(np. Wielki) i pociagi (ponoc to niesamowite uczucie napisac “ch..” na pędzącym TGV!!)

  12. nie pisze się ” pociągi ” tylko pociongi :]]]

    aaaaaa pacianga:]

  13. Nienawidze żydów i w ogóle innowierców, czarnuchów i żołtych, szczeniaków i starych dziadów, gejów i kobiet!, nienawidze tych co nie gadaja po polskiemu jak ja, albo mieszkających w innym kraju!, k ch ! krysia i Chalina! :) [wymoderowano! jdrq] ale kocham Jedrka ! i dlatego on tego wpisu nie moze usunaC!!! :) PS jestem z północy gliwic. nie słuchałeś nigdy: O jak obrońca z miast Gliwice. Północ u mnie, 15 min z buta od stadionu Piasta.! I basta! :) Gliwice rządzą Gliwice Pany ! Kto tak nie myśli ten jest ……….. niefajny! :D

Leave a Reply

