filip I młody

filip ma 11 lat i jezdzi na desce az do zachodu slonca… taki maly romantyk ;) oto filip I młody!

filipek-01

filipek-02

17 Responses to “filip I młody”

  1. Z dobrego domu typ?

  2. kempol pewnie sie jara tym beklajtem!! ja tez sie jaram
    a miki je pirogi w hipno.
    7.32 na nordschleiffe to konkrecik, ale nissan gtr zrobil 7:29. niezle dziwny

  3. no…byla tam jedna dobra piroga;]

  4. miki je piroga i siedzi w swojej klasie ;)

  5. ej. ZeteS cwaniaczku…zglaszam reklamacje. Kod uwagi – 404 the pirog not exist… wez mi to wytlumacz,albo jutrzejszy wieczor bedziemy musieli spedzic w tym samym naszym towarzystwie w tym samym co dzis miejscu….no! ogarnij sie! to nie sa kolonie!

  6. nie jestem administratorem sieci, zeby kazdego koda znac… ;)

  7. a z tego co pamietam bylo jeszcze jedno z trawersiku zacne ;P Filoppo rządzi

  8. miażdzące foty… o.O

  9. ''klub lekkopodparte 90 '' Says:

    Filipie prosze przeslac na konto klubowe pieniadze bo juz sie mi tzn z klub ma problem pozdrawia trener Dorian a i wasz blog jest z przyszlosci :)

  10. Dorianie, Ty głupcze. :P

  11. QQ,a moglbys mnie uczynic prezesem Twojego klubu? wiesz,ja teraz nie mam nic do roboty,nie…no… lubu dubu.lubu,dubu,niech nam zyje,prezes naszego klubu…niech zyje nam!

  12. no, i do gabloty powtorz

  13. no, i do gabloty powtorz:) z przyszłosci to jest ten film tak naprawde:P

    pzdr dla Filipka i Prezesa.

  14. …ej, to gdzie mam podanie zlozyc?

  15. prezes chwilowo niedostepny. aktualnie odtwarza swoja zyciowa role muchomorka w przedstawieniu na brodłeju.

  16. filip 1 mlody Says:

    QQ a co tam robisz w klubie “lekko podparte 90 “?? bo niewim jak to sie ztalo sze sie tam znalazłem

  17. Dorian trener Says:

    Wiec tak miki jestes prezesem ! mozesz sie cieszyc ale i tak masz przelac kaske na moje konto zeby z klubu podparte 90 bylo chociaz ustane 360 czaisz?.A Filip smierdziel II stuuul ryj ! nooo to tyle pa:*

Leave a Reply

