tamte czasy to dobre wypasy…

w czwartki po objadach szamalimy twixa, odpalalimy GTA SA i marnowalimy pięknie czas!

montserrat-los-chicos-y-el-gatoa to na pamiątkę wycieczki, ktora odbyla sie rowne 3 lata temu… srodek zimy w srontserrat. do dziś nie wiem co na tym srustkowiu srobil skot, ale srozdrawiam merkotka i srempola, i srotora, i srodka (kolejnosc sralfabetyczna). srendrek

8 Responses to “tamte czasy to dobre wypasy…”

  1. GTA!!! uwielbiam ta gre! chociaz… z tego co pamietam to najlepiej wychodzilo mi rozjezdzanie ludzi… ;/

    ps: Kot pokazuje nam tylek..
    ps2: takie niewinne te wasze buzki;)
    ps3: pozdro!

  2. GTA to dobre wypasy tak jak ta mala studzienka w skale nad przepascia…!

  3. takie młode mordki :) pozdrawiam skota, jest uroczy !

  4. nie pamietam studzienki. pamietam za to przejscie nad zboczem :(

    Szaki – GTA to menska gra, wiec sie nie przyznawaj ze w niom gralas, orajt?

  5. Z meczu foty, z meczu foty prosze :) a btw gta to kumata gierka !!!

  6. i kto mrugnal okiem, zwanym tez ojo ciego ;]

  7. moosiatko Says:

    a ja sie przyznam że grałam też w getea ;P
    pamiętam motyw, jak zdarzyło mi się wciągnąć w nią parę dobrych h, potem wybrałam się do miasta i jak mi uciekł autobus to desperacko rozglądałam się za samochodem, do którego mogę wsiąść. dobrze, że ten film nie trwał długo…

  8. haha dobrke:D
    to byl ten szalony okres sezonu grzewczo – koksowego u moosie :D

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: