marek doniec znalazł ukryte lodowisko

ostatnio razem z markiem dońcem – freeskierem należącym do międzynarodowego teamu salomon – szukaliśmy legendarnego, ukrytego pośród pustych budowli lodowiska, o którym świat zapomniał

md-283-copy-s

34550032-copy-s

md-070-copy-s

34550014-copy-s

marek doniec

12 Responses to “marek doniec znalazł ukryte lodowisko”

  1. ło jacie ale miejsce :D

  2. topitopitopi : ]

  3. Anonymous Says:

    Cześć,

    Bardzo podoba mi się ta koszulka z królikiem :P, jestem znajomym Kempskich i ten dziadu Marcin ja ma, ja bym też chciał :D co mam zrobić by ją dorwać ;>

    ~Śliski

    Pozdro

  4. ale klimatyczne miejsce, a ślizgał się też coś ? :)

  5. hm, slizgac sie nie odwazylismy… pod lodem okazala sie nie woda lecz pustka, okolo pol metra wysokosci pustki… chociaz niekiedy woda pewnie tez byla… :)

  6. ZS dobrze ,że jesteś … mam coś o Tobie :)http://pl.youtube.com/watch?v=csacuhBLKAU w końcu ktoś nagrał coś oTobie i Twoim hobby … chciałbym napisać coś więcej ale…napiszę może pozniej

  7. znaczy ,dla mnie to ty o sobie samym ….

  8. łoż kurka tos mi pojechal…

  9. fajne:)… ups ”pierdnooołem”

  10. Bardzo było fajnie i klimatycznie!

Leave a Reply

