Ireneusz Krosny

dzień dobry drodzy parafianie. Dziś zbieramy na pokrowiec na lampę dla Marcina i na uchwyt do lampy dla Zbysia. Oj chłopaki chłopaki… ogarnijcie się ;)

W czwartek miałem okazję pośmiać się trochę, ponieważ pan Mim, czyli Ireneusz Krosny dał niezły pokaz! Warto wiedzieć, że najsławniejszy mim w Polsce to nasz człowiek – jest z Tychów.

krosny1

krosny3

krosny4show miał miejsce w czasie prezentacji nowego Opla Insignii, który wydaje się być całkiem spoko furą.W końcu ostatnim autem z tego segmentu, które otrzymało tytuł Car of the Year była Alfa 156 i było to w 1998r!

insignia1insignia2

na razie tylko zajawka z salonu Opel Mucha w Tychach, ale wkrótce powinno się tu pojawić więcej kolorowego materiału z polskich dróg ;]

17 Responses to “Ireneusz Krosny”

  1. skoro mim tzn. ,ze auto musi być bardzo ciche/nieme :)

  2. ale cena będzie głośna i rycząca rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!! ;)

  3. hmm no coz, fajnie ze mamy nowego opla .. :] jednakze wiadomosc ta mna nie wstrzasnela, chyba ze wzgledu na moja plec .. :]

  4. bardzo mozliwe ze to kwestia plci, bo wszyscy moi kumple dzwonili dzis do mnie wstrząsnięci :))

    btw Eu – cena auta na zdjeciu to ok 130tys. chyba lepiej dolozyc i kupic bitego Maybacha z instalacją gazową

  5. aa tam 130tys to przeca grosze!!! jdrq, same przyjemnosci: pokazy i samochody! ale dlaczego chopcy opuscili sie w postach?!

    Pozdro dla separtystow.

  6. hah a jednak :]

  7. Pytam sie ja czemu chlopcy opuscili sie w postach ?? co?
    czemu Joanna Cieplik juz nic nie pisze? wywołuje ją do tablicy!
    Ale nie przejmujcie sie!
    Podobno jest nowy świetny blog gdzie można zobaczyć żywe zwierzęta i w ogóle to kandydat na bloga roku. Prowadzi go para świetnych skromnych ludzi. podam wam adres jakbyście chcieli sie przekonać:
    wu wu wu . OlaBarth.wordpress.com, znany też jako blog motoroli
    rzr v4 yeah

    Kochany jedrku to auto mi sie podobie jednak też mną nie wstrząsneło ale wręcz troche zmieszało jak dżejmsa bonda. ! 9 miesiecy czyli jedna ciąża została Ci na praktyki :P

    ej zrób fotkę jakichś maluchów! ale nie twojego malucha ale tych samochodów fiatów 126 p czyli car of the year 1977 :)

  8. i jako prezent na dobranoc zostawiam nowego aVejtara :* *mam nadzieje ze zadziala

  9. “btw Eu – cena auta na zdjeciu to ok 130tys. chyba lepiej dolozyc i kupic bitego Maybacha z instalacją gazową”

    lepiej liznietego cayena na gnojowe :]

  10. ej hiszpanie drodzy..co wy z tym wstrząsaniem macie? przede wszystkim to jest post o panu Krosnym – nikt nie mial na celu wstrząsnięcia was insignią! poprostu gwoli scislosci wspomnialem o tym, bo jak ktos z firmy mucha wszedlby na bloga i zobaczyl ze pisze o imprezie bez kontekstu to by mnie juz potem na dobra wyzerke nie zaprosili. a warto zaznaczyc, ze szamka u Muchy byla o wiele lepsza niz na obu imprezach w wawie (fotoeroticę i oskary fashion mam na mysli).

    w konkursie na bloga roku oddajemy nasze glosy na blog OliIBarta;]
    awatara masz pieknego Bartoszu!

    do Szaki: to tylko tak z boku wyglada. wcale nie jest lekko.
    a chopcy sie nie opuscili – jeden siedzi na Gleczerze i szykuje nowy materiał zdjeciowy(pzdr ZS) a drugiego jak zwykle boli glowa i nie moze zwlec sie z lozka (die MLK!) :))

    PS. są kajeny napędzane gnojówą??

  11. teeee Joanna Cieplik???:) nic o tym jeszcze nie wiem;)

  12. ja tez ale fajnie brzmi :) tzrebabylo Cie jakos wywolac do Tablicy Joanno !:) dawno Cie tu nie było :) pozdrawiamy. Jestesmy do glebi wstrząsnieci i wstrzasnieci pozostaniemy :) a mi sie bardziej z tej notki podobał Opel niz pan Krosny. moze dlatego ze go nie widzialem :)

  13. czyli wszystko w porzadku ze mna nie wstrzasnelo, bo to tylko notka o dobrym zarciu :]

  14. Pani z D&G Says:

    EllO ZiąOMMusie ze Ślunska…chciałam orzec, że śledzę Wasze poczynania od początku bloga i muszę powiedzieć, że widzę OGROMNE postępy w twórczości niejakiego JDRQ w związku z powyższym cieszy mnie to ogromnie i gratuluję. A ja skąd? ano swego czasu siedziałam na digarcie, więcej grzechów nie pamiętam:]
    Pozdrawiam! Czekam na dalsze cieplutkie jak bułeczki notaty i fotosy!

  15. Andrzej nie podszywaj się pod Pania z Di G , jeśli wymagasz POCHWAł, to ja cię POCHWAle :) robisz dobre foty dlatego Cię wybrałem :) a twój ostatni koment mną wstrąsnał

  16. a dla mnie ślurp blurp z przewaga na ślurp

  17. Bartek, przeciez ja sie tylko pod Ciebie na tym blogu podszywam :)
    pozdro dla Pani z Dolce Gabanna;]

    a mini prosze o jasniejsze wypowiedzi :zly:

Leave a Reply

