nie walczymy o bloga roku :(

1_obrazek35

AKTUALIZACJA!

Czołem! muszę się wyżalić! jak dodawalem ten donos to jeszcze myslalem ze powalczymy.
wszystko wygladalo spoko – jakies profi jury, kategorie.. a dzis gdy konkurs na dobre sie zacząl okazalo sie, ze byly to ino fantasmagorie;/ BO:  nie bedzie decydowala zawartosc bloga, tylko… KASA Misiu KASA. Nie mamy najmniejszego zamiaru prosić was o wysylanie smsów za 1,22 zeby jakims bucom z wawki nabijac portmonetki.

niech nas http://www.blogroku.pl pocaluje w d..pkę. senkju!

15 Responses to “nie walczymy o bloga roku :(”

  1. pat-o-logue Says:

    nie walczcie! trzymam kciuki!

  2. ja też czymam! z całych sił, powodzenia w niewalce! i pozdro dla brata.

  3. pozdro dla brata: ) lepiej dajcie cegiełke na konika chorego..

  4. nie walczymy i swietnie nam to idzie ;]
    dzieki za saport!

  5. to ze nie walczycie to nie znaczy ze nie mozecie nowej notki dodac łapserdaki…! 3 dni bez notki ? ? ?

  6. ej, dzieki Otor, moze to zmobilizuje tych leniuszkow:P

  7. to baaardzo fajno, ze nie walczycie:D

  8. CAŁY DOCHÓD Z SMS’ÓW JEST PRZEZNACZONY NA ORGANIZACJĘ TURNUSÓW REHABILITACYJNYCH DLA DZIECIAKÓW Z PORAZENIEM MOZGOWYM… może jednak warto?

  9. and the revolt has been crushed

  10. call me “the wall”.. ;)

  11. Wojtku..powiedzmy ze rzuca to nieco nowego swiatla na sprawę..
    przyznam, ze nie doczytalem, bo jak zobaczylem, ze chodzi o kasę to domniemalem “winnosc” ekipy z warszafki.
    cóz.. mowiac szczerze to dalej mnie to nie przekonuje, ale to juz nie jest temat na dyskusję na tych łamach. thanks for your concern though!

  12. tak czy inaczej zglaszanie blogow zdaje sie, ze zakonczone. Sepa i tak sa super, a dzieci mozna wspomoc wysylajac smsa na jakikolwiek blog, bo teraz juz nie o to chodzi ktory najlepszy :*

  13. chapeau bas k8e!
    chociaz CIe nie znam, to obserwujac Twoje komenty dosc bacznie i analizując je dogłębnie, musze przyznac, ze bystra z CIebie dziołszka.
    gdyby nie fakt, ze nie wiadomo mi o tym, ze gdzies w kraju mam córke, stwierdzilbym, ze masz to po mnie ;)
    nie mam nic wiecej do dodania, Twoj koment zamyka temat;]

  14. to mnie jeszcze tylko wypada podziekowac i faktycznie temat zamknac :]

  15. ;) tak jakoś zawsze lubiłem wbijać kij w mrowisko.. tylko dlaczego mrówki gryzą?! k8e – lukier się polał… ja bym się rozpłyną :)

Leave a Reply

